Kratka povijest knjižnica i nakladnika : s kodovima i aplikacijom (CROSBI ID 16111)

Hebrang Grgić, Ivana Kratka povijest knjižnica i nakladnika : s kodovima i aplikacijom. Zagreb: Naklada Ljevak, 2018

Hebrang Grgić, Ivana

Kratka povijest knjižnica i nakladnika : s kodovima i aplikacijom

Knjiga je sveučilišni udžbenik za studente koji slušaju kolegije povezane s poviješću knjige, knjižnica, nakladnika i tiskarstva. Daje se pregled i sažetak velikog broja izvora koji se bave tematikom (u popisu literature je oko 200 preporučenih jedinica). Obrađuje se povijest knjižnica i nakladnika iz europskog aspekta, ali se opisuju i najbitniji događaji povezani uz neeuropske narode. Razvoj hrvatskih knjižnica i nakladnika smještena je u europski kontekst. Knjiga ima osam poglavlja (Stare civilizacije istoka, Grčka i Rim, Srednji vijek, Na prijelazu vjekova – izum tiska ; 16. stoljeće ; 17. i 18. stoljeće – do Francuske revolucije ; Od Francuske revolucije do Prvoga svjetskog rata ; Od Prvoga svjetskog rata do početka 21. stoljeća). Posebnost priručnika je u nekoliko metodičkih novosti koje tiskani priručnik proširuju i povezuju ga s elektroničkim izvorima korištenjem mobilnih uređaja bliskih novim generacijama čitatelja. Kao dodatak tekstu koriste se kodovi za brzi pristup koji čitatelje povezuju s digitaliziranim izvorima, omogućuju detaljnije istraživanje i pomažu pri shvaćanju izloženog gradiva. Pomoć čitateljima je i web aplikacija koja kroz kviz omogućava ponavljanje i savladavanje gradiva. Sve nadogradnje i dodatne informacije te mogućnost interakcije s čitateljima bit će dostupni na Facebook stranici knjige i na profilu na Twitteru.

knjiga, knjižnice, nakladnici, izdavači, tiskari, cenzura, inkunabule, rukopisi, Europa, Hrvatska

A brief history of libraries and publishers : with codes and an application

book, libraries, publishers, printers, censorship, incunabula, manuscripts, Europe, Croatia