Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske (CROSBI ID 248681)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Gregorić, Marina ; Vrkljan Muraj, Ana ; Haleuš, Jasenka Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 7 (2017), 2; 119-134

Podaci o odgovornosti

Gregorić, Marina ; Vrkljan Muraj, Ana ; Haleuš, Jasenka

hrvatski

Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske

U Republici Hrvatskoj djeluje dvadeset i jedna turistička zajednica županija čije su zadaće promicanje i unapređenje turizma RH i gospodarskih interesa pravnih i fizičkih osoba koje pružaju ugostiteljske i druge turističke usluge ili obavljaju drugu djelatnost neposredno povezanu s turizmom tako da upravljaju destinacijom na razini za koju su osnovane. Suvremene komunikacijske tehnologije poput Facebooka, Twittera, Instagrama, WhatsAppa, Vibera, Messengera i drugih postaju sve značajnije u promociji turističkih sadržaja kako na domaćem tako i na stranom tržištu. Predmet istraživanja ovoga rada jest istražiti u kolikoj mjeri i na koje načine turističke zajednice gradova, općina, područja i županija koriste suvremene komunikacijske tehnologije u svrhu promocije turističke destinacije. Ciljevi istraživanja su utvrditi zastupljenost i razinu primjene komunikacijskih tehnologija u različitim turističkim regijama u RH, a za čiju su promociju zadužene nadležne turističke zajednice. Metode primijenjene u ovom radu su istraživanje za stolom temeljem domaće i strane literature, stručnih i znanstvenih radova kao i povijesna metoda, metoda analize i sinteze te kvantitativna metoda. Kvantitativna metoda provedena je putem distribucije anketnog upitnika cjelokupnoj populaciji turističkih zajednica s ciljem prikupljanja primarnih podataka o načinu, obimu, kvaliteti i uspješnosti korištenja suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turizma destinacije RH. Suvremeni turisti pretežito komuniciraju putem modernih tehnologija, a dužnost turističkih zajednica je prilagođavanje suvremenoj potražnji i standardima u svjetskom turizmu kako bi osigurale regionalnu, europsku i svjetsku konkurentnost destinacije. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu unapređenja komunikacijskih tehnologija u okviru sustava turističkih zajednica. Doprinos ovoga rada ogleda se u razumijevanju suvremenih oblika komunikacije te utvrđivanju njihove prisutnosti u turističkim zajednicama RH.

promocija ; suvremene komunikacijske tehnologije ; turističke zajednice ; turizam

Rad je prezentiran na 7. Međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL, 26.10.2017. u Zagrebu.

engleski

Application of Contemporary Communication Technologies in Promotion of Tourist Board Offices of the Republic of Croatia

nije evidentirano

promotion, contemporary communication technology, tourism community, tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2017.

119-134

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti