Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja (CROSBI ID 248720)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Zrinka
hrvatski
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja
Ovaj rad proučava i uspoređuje stanje nastave glazbe u kurikulumu Hrvatske i drugih odabranih zemalja. U uvodnom je dijelu predstavljen razvoj nastave glazbe i glazbenog obrazovanja od antičke Grčke do današnjih dana, s po- drobnijim opisom razvoja nastave glazbe u Hrvatskoj. Slijedi komparativna analiza odabranih zemalja kojom se uspoređuju određene sastavnice kuriku-luma kao što su: ciljevi predmeta, organizacija nastave glazbe te vrednovanje učeničkih postignuća. Područje koje je najzastupljenije u svim kurikulumima proučavanih zemalja je područje izvođenja glazbe . Razlike su u kurikulumi-ma najviše vidljive u organizaciji nastave i nastavnom području stvaralaštvo. Nakon usporedbe i analize zaključeno je kako je Hrvatska u zadnjih nekoliko godina postavila dobre temelje za izradu predmetnog kurikuluma, ali i kako se neka kurikulumska područja po uzoru na neke zemlje trebaju osuvremeniti.
nastava glazbe ; kurikulum ; ciljevi ; nastavna područja ; vrednovanje postignuća ; komparativna analiza
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of music teaching curriculum of Croatia and other selected countries
nije evidentirano
music teaching, curriculum, objectives, teaching domains, achievements evaluation, comparative analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti