Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjene i vršnjačke procjene javnoga govora budućih učitelja (CROSBI ID 248723)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šijačić, Željka ; Sablić, Marija ; Rački, Željko Samoprocjene i vršnjačke procjene javnoga govora budućih učitelja // Život i škola = Life and school, LXIII (2017), 1; 105-115

Podaci o odgovornosti

Šijačić, Željka ; Sablić, Marija ; Rački, Željko

hrvatski

Samoprocjene i vršnjačke procjene javnoga govora budućih učitelja

Cilj je istraživanja ispitati odnose vršnjačkih procjena obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja sa samoprocjenom govorničkoga samopouzdanja u budućih učitelja razredne nastave. Istraživanje pruža odgovor na pitanje mogu li se na temelju ocjena u studiju i samoprocjene govorničkoga samopouzdanja predvidjeti vršnjačke procjene obilježja govora. U istraživanju su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 62) hrvatskim standardnim jezikom korištena kao obilježja jezično i komunikacijski (govorno) kompetentnih govornih modela. Uporabom regresijske analize nalazi predstavljeni u radu upućuju na statistički značajne odnose između konsenzusno mjerenoga govorničkog samopouzdanja i mjerenih obilježja kvalitete govora prema procjeni vršnjaka, samoprocjene govorničkoga samopouzdanja, ali i materijalne pripreme za poučavanje iskazane prosjekom ocjena tijekom učiteljskoga studija. Rezultati podržavaju razlikovanje obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja, kao i potrebu ponuditi budućim učiteljima podršku u razvoju govor, ali i pozitivnoga govorničkog samopouzdanja.

govorničko samopouzdanje ; komunikacijska kompetencija ; osobine učitelja ; retorika ; strah od javnog nastupa

nije evidentirano

engleski

Self- and peer-assessments of public speaking of future teachers

nije evidentirano

govorničko samopouzdanje ; komunikacijska kompetencija ; osobine učitelja ; retorika ; strah od javnog nastupa

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXIII (1)

2017.

105-115

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice