INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA (CROSBI ID 659067)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić-Obrdalj, Ivana ; Šimunović, Zrinka
hrvatski
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA
U radu se pristupilo integriranju i povezivanju sadržaja teorijskih nastavnih predmeta s ostalim predmetima u srednjoj glazbenoj školi putem tematskog poučavanja. Tijek planiranja počeo je izborom središnje teme poučavanja, uvrštavanjem integriranog sata u š kolski kurikulum, usklađivanjem prog rama s programom nastave komorne glazbe, uvodnim upitnikom provedenim među učenicima, realizacijom samog sata i evaluacijom nastavnog procesa među učenicima. Integrirani sat uspješno je izveden , što su potvrdili i rezultati upit nika provedenih među učenicima. Predloženim pristupom učenicima se željelo približiti ne samo teorijske glazbene predmete, već i glazbenu interpretaciju djela koj a izvode. Glavna zadaća glazbenog obrazovanja ne bi trebala biti samo razvoj izvrsnog ili dobrog izvođača , već i publike koja će znati što i na koji način slušati.
integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena škola, teorijske glazbene discipline
nije evidentirano
engleski
INTEGRATED APPROACH IN TEACHING THEORETICAL MUSICAL DISCIPLINES
nije evidentirano
integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines
nije evidentirano
Podaci o prilogu
313-329.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7320-45-1
Podaci o skupu
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
predavanje
18.05.2017-20.05.2017
Pula, Hrvatska