Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA (CROSBI ID 659067)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Tomić-Obrdalj, Ivana ; Šimunović, Zrinka INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 313-329

Podaci o odgovornosti

Tomić-Obrdalj, Ivana ; Šimunović, Zrinka

hrvatski

INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA

U radu se pristupilo integriranju i povezivanju sadržaja teorijskih nastavnih predmeta s ostalim predmetima u srednjoj glazbenoj školi putem tematskog poučavanja. Tijek planiranja počeo je izborom središnje teme poučavanja, uvrštavanjem integriranog sata u š kolski kurikulum, usklađivanjem prog rama s programom nastave komorne glazbe, uvodnim upitnikom provedenim među učenicima, realizacijom samog sata i evaluacijom nastavnog procesa među učenicima. Integrirani sat uspješno je izveden , što su potvrdili i rezultati upit nika provedenih među učenicima. Predloženim pristupom učenicima se željelo približiti ne samo teorijske glazbene predmete, već i glazbenu interpretaciju djela koj a izvode. Glavna zadaća glazbenog obrazovanja ne bi trebala biti samo razvoj izvrsnog ili dobrog izvođača , već i publike koja će znati što i na koji način slušati.

integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena škola, teorijske glazbene discipline

nije evidentirano

engleski

INTEGRATED APPROACH IN TEACHING THEORETICAL MUSICAL DISCIPLINES

nije evidentirano

integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines

nije evidentirano

Podaci o prilogu

313-329.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga

Vidulin, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7320-45-1

Podaci o skupu

Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

predavanje

18.05.2017-20.05.2017

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti