Ars Andizetum : riznica projekata kreativne industrije Instituta Andizet (CROSBI ID 16348)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna ; Mijoč, Josipa ; Zrnić, Ana
Katavić-Čaušić, Sanda, Radl-Ćućić, Dora
Katavić-Čaušić, Sanda
hrvatski
Ars Andizetum : riznica projekata kreativne industrije Instituta Andizet
Ars Andizetum oprimjeruje važnost ekonomskih istraživanja industrije u nastajanju te načine na koji se kreativni proizvodi sektorski diverzificiraju. Koristeći se interdisciplinarnim metodama, djelo daje definiciju i okvir kreativne industrije te prezentira kreativne eksperimente autora publikacije. Promišlja se značenje kreativne industrije kao generatora razvoja ekonomije i društva u cjelini te se promiče djelovanje njezinih dionika. Pritom je Ars Andizetum djelo koje čitanje pretvara u multimedijski doživljaj te je istodobno još jedan u nizu inovativnih projekata Instituta Andizet.
kreativna industrija, kultura, kreativna riznica, kreativni proizvodi i projekti, istraživačka platforma
nije evidentirano
engleski
Ars Andizetum : treasury of projects supporting the creative industry by the Andizet
Ars Andizetum oprimjeruje važnost ekonomskih istraživanja industrije u nastajanju te načine na koji se kreativni proizvodi sektorski diverzificiraju. Koristeći se interdisciplinarnim metodama, djelo daje definiciju i okvir kreativne industrije te prezentira kreativne eksperimente autora publikacije. Promišlja se značenje kreativne industrije kao generatora razvoja ekonomije i društva u cjelini te se promiče djelovanje njezinih dionika. Pritom je Ars Andizetum djelo koje čitanje pretvara u multimedijski doživljaj te je istodobno još jedan u nizu inovativnih projekata Instituta Andizet.
creative industry, culture, creative treasury, creative product i project, research platform
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji
2018.
978-953-48063-0-2
124
objavljeno