„Potakni me glazbom i stihom“ (CROSBI ID 661144)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Perić Kraljik, Mira ; Popović, Ana „Potakni me glazbom i stihom“ // 8. Međunarodni festival harmonike Bela pl. Panthy, Umjetničko-znanstveni skup Glazba kao poticaj Slavonski Brod, Hrvatska, 08.03.2018-11.03.2018

Perić Kraljik, Mira ; Popović, Ana

„Potakni me glazbom i stihom“

Prožimanje glazbe i stiha uvijek u gledatelju može izazvati buran poticaj emotivnog i misaonog svijeta. Ta činjenica i vodilja glavni je cilj performansa „Potakni me glazbom i stihom“. Buđenje i otkrivanje novih neistraženih svjetova u nama i jest cilj umjetnosti. Ako u tom prožimanju različitih umjetnosti istražujemo mogućnosti stiha, stiha kroz egzistencijalne dubine, ljubavne dubine, socijalne dubine, i u te dubine prožimamo i isprepletemo glazbeno dramaturški poticaj, rezultat tj. zaključak izvedbenog programa jest stvaranje novog, ispunjenijeg, sadržajnijeg te kvalitetnijeg današnjeg trenutka. Čovjekov današnji trenutak, sat, dan, često je ispunjen tugom, nezadovoljstvom, krikovima koji uglavnom traže pomoć. Krik boli možemo ublažiti nježnošću, empatijom, brižnošću, umjetnošću i upravo umjetnički stihovi potaknuti glazbenom ilustracijom to pokušavaju ostvariti. Glumica će u otvorenoj, improviziranoj formi odgovarati stihovima na glazbeni poticaj glazbenice. Ogoljeni otvoreni prostor te glazbeni poticaj sveden na samo jedan instrument u prvi će plan staviti komunikaciju glazbe i stihova. Prožimanje stiha i glazbe nudi nam nadu i svjetlost, motivaciju, samopouzdanje, ustrajnost, katarzičnost. Po Aristotelu bez katarzičnosti nema niti duhovno zdrave osobe. I zato je nužno njegovati jezik umjetnosti. Kroz umjetnost potičemo slobodu, imaginaciju, individualnost, otkrića, eksperiment, pobunu, ljepotu, istinu, pravdu te nove ideje. To i jest sadržaj performansa „Potakni me glazbom i stihom“.

Prožimanje glazbe i stiha, performans, glazbeni citat, glazbena ilustracija

„Inspiration by music and verse“

Pervasion of music and verse, performance, music quote, music illustration