Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama (CROSBI ID 251058)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama // Metodički ogledi, 24 (2017), 2; 57-84. doi: 10.21464/mo46.124.5784

Podaci o odgovornosti

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama

Razvoj interkulturalne kompetencije pojedinca postao je nužnošću, a suvremena škola mora ići ukorak s vremenom i zbivanjima kojima smo okruženi. Odgoj mlade osobe sposobne da učinkovito djeluje i živi u modernom društvu podrazumijeva i razvoj interkulturalne kompetencije svakog učenika. Nastava glazbe svakako je područje u kojemu se može razvijati interkulturalna kompetencija učenika. Preduvjet je interkulturalno koncipiran kurikulum, interkulturalni sadržaji u udžbenicima kao i primjeri različitih glazbenih tradicija sa svih kontinenata predviđeni za slušanje u nastavi glazbe. Stoga se ovim radom željelo utvrditi jesu li nacionalni, predmetni i školski kurikulumi kao i sadržaji udžbenika i pripadajućih im CD-a u dvanaest europskih država (Hrvatska, Mađarska, Slovenija, Austrija, Njemačka, Češka, Švicarska, Italija, Bosna i Hercegovina, Francuska, Engleska i Finska) zasnovani na interkulturalizmu. Rezultati istraživanja pokazali su da je nastava glazbe, posebice gimnazijska, još uvijek nedovoljno usmjerena na upoznavanje glazbe različitih kultura što je velika prepreka interkulturalnom odgoju učenika kojemu moramo težiti.

interkulturalni odgoj ; nastava glazbe ; osnovna škola ; gimnazija ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama

nije evidentirano

interkulturalni odgoj ; nastava glazbe ; osnovna škola ; gimnazija ; kurikulum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2017.

57-84

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo46.124.5784

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost