Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije (CROSBI ID 661852)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.). Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2018. str. 28-43

Podaci o odgovornosti

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije

Danas, s obzirom na nezaustavljive i sve brže procese globalizacije, na ubrzan razvoj starih i novih medija i na potrebu komunikacije među pripadnicima sve više kulturalno raznolikih društava, nije dovoljno poznavati samo glazbu drugih kultura. Život u 21. stoljeću nameće potrebu dubljeg poznavanja sugovornika, njegove tradicije i kulture, kao i razumijevanje istih. Upravo zato interkulturalna kompetencija postaje jednom od najvažnijih kompetencija suvremenog čovjeka i daje novu dimenziju ostalim „stručnim“ kompetencijama, čineći čovjeka građaninom svijeta. Nastava glazbe jedno je od područja u kojemu se interkulturalna kompetencija učenika može razvijati na najbolji mogući način i to upoznavanjem različitih glazbenih tradicija sa svih kontinenata, ali i kultura u cjelini. Preduvjet je interkulturalno kompetentan nastavnik glazbe koji bi interkulturalnu kompetenciju trebao razvijati prije svega tijekom studija. Ovim radom htjelo se istražiti je li nastava na hrvatskim akademijama, na kojima se obrazuju budući nastavnici Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, usmjerena na razvijanje njihove interkulturalne kompetencije. U tu svrhu analizirani su programi obveznih i izbornih kolegija s ciljem identifikacije prisutnosti implementacije interkulturalizma u iste. Rezultati su pokazali da su sadržaji kolegija na studijima Glazbene pedagogije u nedovoljnoj mjeri zasnovani na interkulturalizmu, što istodobno onemogućuje uspješno razvijanje interkulturalne kompetencije budućih nastavnika. Poboljšanja u tom smjeru moguća su ili implementacijom interkulturalizma u već postojeće kolegije ili osmišljavanjem novih kolegija. Navedeno se može ostvariti suradnjom studenata, nastavnika, akademija, ali i sveučilišta u cjelini.

interkulturalna kompetencija, studiji Glazbene pedagogije, sadržaji kolegija

nije evidentirano

engleski

Interculturalism in the contents of courses in the studies of Music pedagogy

nije evidentirano

intercultural competence, studies of Music Pedagogy, contents of the courses

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-43.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku

978-953-8181-03-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice