Utjecaj programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju i koordinaciju gornjih ekstremiteta djece predškolske dobi (CROSBI ID 662097)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata ; Puljić, Petra
hrvatski
Utjecaj programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju i koordinaciju gornjih ekstremiteta djece predškolske dobi
Cilj ovog istraživanja je evaluacija primjene programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju, koordinaciju gornjih ekstremiteta i bilateralnu koordinaciju kod djece predškolske dobi. Istraživanje je provedeno na uzorku 28 djece (šestogodišnjaka i petogodišnjaka, M= 72, 71 mjeseci) u jednoj vrtićkoj skupini, od čega 14 dječaka. U svrhu procjene korišteni su Beery-Buktenica test vizualno-motoričke integracije (VMI) - kratka forma i Bruininks-Oseretsky test motoričkih sposobnosti (BOT) - subtestovi: Koordinacija gornjih ekstremiteta i Bilateralna koordinacija. Rezultati istraživanja pokazuju statistički značajno bolje rezultate eksperimentalne skupine po završetku provedbe programa poticanja psihomotoričkog razvoja u području vizualno motoričke integracije, koordinacije gornjih ekstremiteta i bilateralne koordinacije. Rezultati ovog istraživanja govore u prilog važnosti uvođenja programa psihomotoričke stimulacije u dječje vrtiće, osobito u programe predškole.
vizualno-motorička integracija ; koordinacija gornjih ekstremiteta ; predškolska dob
nije evidentirano
engleski
Influence of a Psychomotor program for stimulating visual-motor integration and upper-limb coordination in preschool children
nije evidentirano
visual-motor integration ; coordination of upper extremities ; pre-school age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-15.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 12. međunarodnog kongresa "Suvremeno poimanje identiteta edukacije i rehabilitacije"
Podaci o skupu
12. međunarodni kongres „Suvremeno poimanje i identitet edukacije i rehabilitacije“
predavanje
05.04.2018-07.04.2018
Primošten, Hrvatska