Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbe: proljetnice u dječjim pjesmama (CROSBI ID 662142)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Polak, Katarina ; Popović, Ana
hrvatski
Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbe: proljetnice u dječjim pjesmama
Suvremene tendencije u pedagogiji ukazuju na važnost integriranog i projektnog pristupa nastavi, ističući da koreliranjem sadržaja različitih predmeta učenik uspješnije usvaja gradivo. Glazba je oduvijek bila dio školskog kurikula, a istraživanja pokazuju da se može uspješno koristiti kao sredstvo za usvajanje sadržaja svih predmeta. Proljetnice, kao vjesnici proljeća, česta su tema u dječjim pjesmicama, a ujedno su i važan sadržaj nastave prirode i društva. U ovom radu istražili smo učestalost pojavljivanja proljetnica u pjesmicama koje se nalaze u udžbenicima za glazbenu kulturu u prva tri razreda osnovne škole, te kako bi se te pjesmice mogle povezati sa sadržajima u nastavi prirode i društva. Rad sadrži i prijedloge za realizaciju nastavnih sati prirode i društva s temom proljeća pomoću pjesmica o proljetnicama ; po jedan za svaki od prva tri razreda.
korelacija nastavnih sadržaja ; priroda i društvo ; glazbena kultura ; proljetnice ; dječje pjesme
nije evidentirano
engleski
Correlation of teaching content in nature and society education and music: spring flowers in children's songs
nije evidentirano
correlation of teaching content ; nature and society education ; music education ; spring flowers ; children songs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
134-135.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1. međunarodna studentska GREEN konferencija Knjiga sažetaka
Habuda - Stanić, Mirna
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7005-56-6
Podaci o skupu
1. međunarodna studentska GREEN konferencija = 1st International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2018)
predavanje
17.05.2018-18.05.2018
Osijek, Hrvatska
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Znanost o umjetnosti