Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji (CROSBI ID 252113)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rovan, Daria ; Osrečak, Maja ; Glasnović Gracin, Dubravka Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72

Podaci o odgovornosti

Rovan, Daria ; Osrečak, Maja ; Glasnović Gracin, Dubravka

hrvatski

Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti, te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.

učenje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost

nije evidentirano

engleski

Students' Motivational Beliefs on Arithmetic and Geometry

nije evidentirano

mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

159 (1-2)

2018.

53-72

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Obrazovne znanosti