Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji (CROSBI ID 252113)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rovan, Daria ; Osrečak, Maja ; Glasnović Gracin, Dubravka
hrvatski
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti, te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.
učenje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost
nije evidentirano
engleski
Students' Motivational Beliefs on Arithmetic and Geometry
nije evidentirano
mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value
nije evidentirano