Zadovoljstva studenata kvalitetom usluga obrazovanja na Veleučilištu u Požegi (CROSBI ID 61473)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Radman-Funarić, Mirjana ; Budić, Hrvoje ; Đokić Kristian
hrvatski
Zadovoljstva studenata kvalitetom usluga obrazovanja na Veleučilištu u Požegi
Kako bi ostvarili ciljeve, neprofitnim organizacijama, poput profitnih, prioritetni izazov predstavlja komunikacija s korisnicima te zadovoljenje njihovih potreba. Sveukupno zadovoljstvo korisnika uvjetovano je količinom ispunjenja njihovih očekivanja u vezi primljene vrijednosti. Zbog toga je u radu istraženo zadovoljstvo studenata kvalitetom usluga obrazovanja na Veleučilištu u Požegi. Prvim istraživanjem ispitano je zadovoljstvo studenata programom i procesom studija, radom nastavnog osoblja, radom nenastavnog osoblja i kvalitetom infrastrukture na Veleučilištu u Požegi. Ispitano je postoje li statistički značajne razlike s obzirom na status: redoviti i izvanredni, s obzirom na odabrani studijski odjel, na studijski smjer, s obzirom na spol i godinu studija. Drugim istraživanjem ispitana je dostupnost nastavnika na Veleučilištu u Požegi u pogledu roka u kojem odgovaraju na upite upućene elektroničkom poštom i to: njihovi stavovi o vlastitoj dostupnosti i njihova stvarna dostupnost.
zadovoljstvo studenata, visoko obrazovanje, kvaliteta usluga
nije evidentirano
engleski
Quality of Students with the Quality of Education Services on Polytechnic in Pozega
nije evidentirano
student's quality, higher education, quality of services
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-66.
objavljeno
Podaci o knjizi
Požeško obrazovanje i školstvo u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti
Zima, Dinko ; Andrlić, Berislav ; Pisker, Barbara ; Radišić, Bojan ; Marinclin, Antonija ; Del Vechio, Manuel ; Mlađenović, Jasmina
Požega: Veleučilište u Požegi
2018.
978-953-774-36-6