Promet kontejnera na pravcu Daleki istok – sjever ili jug Europe (CROSBI ID 253011)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Hlača, Bojan ; Rudić, Dušan ; Gržin Erika
hrvatski
Promet kontejnera na pravcu Daleki istok – sjever ili jug Europe
Robni tokovi kontejnera na prometnom pravcu iz Dalekog istoka prema Europi pokazuju trend daljnjeg rasta. Te projekcije prometa mobiliziraju sve sudionike u logističkom lancu od narudžbe robe do njene konačne isporuke. Transportni lanac kontejnera na svjetskom tržištu mora biti tako definiran da je moguća njegova stalna optimalizacija. Okosnicu transportnog lanca kontejnera čine kombinacija pomorskog prijevoza i kopnene mreže prometnica za prijevoz kontejnera do odredišta. Megakontejnerske kompanije imaju sličnu strategiju uređivanja direktnog i indirektnog linijskog brodskog servisa. Strategija se bazira na pravilnom izboru luka pojedine linije. Izbor pojedine luke je odraz njezine interne efikasnosti, ali i razvijenosti mreže kopnenih servisa. Snaga pojedine luke rezultat je i ekonomske razvijenosti zaleđa, odnosno gravitacijskog područja. Prostor Europe je u radu podijeljen na sjever i jug središnjeg dijela te se demografskom i ekonomskom analizom došlo do određenih pokazatelja koji daju odgovor na osnovno pitanje rada, a to je izbor - sjever ili jug Europe.
kontejnerski promet ; Daleki istok ; sjever Europe ; jug Europe
nije evidentirano
engleski
Container traffic on the Far East – north or south Europe route
nije evidentirano
container traffic ; the Far East ; North Europe ; South Europe
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2 (1)
2014.
235-254
objavljeno
1848-1299
1849-1723
Povezanost rada
Tehnologija prometa i transport