Specifičnosti rada s dječjim pjevačkim zborovima u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima (CROSBI ID 61531)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda ; Papa, Anja Specifičnosti rada s dječjim pjevačkim zborovima u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 93-106

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda ; Papa, Anja

Specifičnosti rada s dječjim pjevačkim zborovima u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima

Rad donosi teorijski i stručni osvrt na problematiku rada s dječjim pjevačkim zborovima u školskom i izvanškolskom okruženju s posebnim naglaskom na sličnosti i razlike u pristupu i rezultatima aktivnosti. U sklopu radionica zborskoga pjevanja prikazani su glazbeni pokusi dječjeg zbora mlađe i starije školske dobi. Radionicama se željelo ukazati na važnost usvajanja elemenata vokalne tehnike kod najmlađih učenika te demonstrirati elemente ključne za prijelaz iz faze jednoglasnog u višeglasno pjevanje. Također, iznesen je osvrt na organizaciju i različite oblike i postupke rada s dječjim zborom, prikazane su metode koje pridonose procesima pjevačke impostacije dječjih glasova te je naglasak rada stavljen na izbor i interpretaciju repertoara umjetničke vrijednosti, osobito skladbi koje su sastavni dio. Pokus je uključivao demonstraciju i analizu prikladnih vokalno-tehničkih vježbi, aktivnosti i principa rada na stilski različitom repertoaru te je elemente ključne za planiranje, pripremu i realizaciju javnih zborskih izvedbi.

dječji zbor, izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, zborsko pjevanje, zborski pokus.

Specificities of working with children's choir in extracurricular activities

children's choir, extracurricular activities, choral singing, choral rehearsal.