Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija (CROSBI ID 253304)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Škojo, Tihana ; Milinović, Majda
hrvatski
Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija
U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.
glazbene preferencije ; neformalno glazbeno učenje ; zborske aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Choir singing as a form on informal teaching and its influence on forming children's musical preferences
nije evidentirano
informal music teaching ; choir activities ; musical preferences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67 (2)
2018.
311-330
objavljeno
0037-654X
1849-532X