Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija (CROSBI ID 253304)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Škojo, Tihana ; Milinović, Majda Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 2; 311-330

Podaci o odgovornosti

Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Škojo, Tihana ; Milinović, Majda

hrvatski

Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija

U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi je Glazbene kulture u primarnom obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje utvrđeno kao najčešća izabrana aktivnost. Zanimanje za tu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnosti zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja glazbenim se i pjevačkim razvojem učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te se utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu je predstavljeno istraživanje koje je provedeno u rasponu od godinu dana s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.

glazbene preferencije ; neformalno glazbeno učenje ; zborske aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Choir singing as a form on informal teaching and its influence on forming children's musical preferences

nije evidentirano

informal music teaching ; choir activities ; musical preferences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67 (2)

2018.

311-330

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice