Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

RIZICI GLOBALNOG POSLOVNOG OKRUŽENJA - IZAZOVI PRVE ČETVRTINE 21. STOLJEĆA (CROSBI ID 253501)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Merkaš, Zvonko RIZICI GLOBALNOG POSLOVNOG OKRUŽENJA - IZAZOVI PRVE ČETVRTINE 21. STOLJEĆA // Zbornik sveučilišta Libertas, III (2018), 3; 95-106

Podaci o odgovornosti

Merkaš, Zvonko

hrvatski

RIZICI GLOBALNOG POSLOVNOG OKRUŽENJA - IZAZOVI PRVE ČETVRTINE 21. STOLJEĆA

U izazovnim ekonomskim situacijama u svijetu, otvaranje globalnom poslovnom okruženju pojavljuje se kao neophodni oblik razvoja gospodarstva i postaje imperativ i jedini mogući daljnji smjer gospodarskog razvoja u kojem koncept međunarodne trgovine sve više ustupa svoje mjesto tzv. globalnom poslovanju. Uz nagli razvoj globalnog poslovnog okruženja postaje sve izazovnije opisati navedene procese. Već sam izraz globalno poslovanje često se različito razumije. Ono što je taj izraz opisivao u osamdesetim godinama prošlog stoljeća, nije isto i u prvoj četvrtini ovog stoljeća. Svijet se transformirao i to na način da nam ne pruža samo mogućnost prodaje proizvoda na svim lokacijama i snažni razvoj globalne proizvodnje, nego su stvorene pretpostavke za zajedničko stvaranje proizvoda uključivanjem resursa iz cijelog svijeta. Digitalna transformacija zahvatila je sve aspekte društva, posebno kompanije koje sudjeluju u globalnom poslovanju. Umrežavanje ljudi i stvari pokreće rad globalnih kompanija. Rizici koji proizlaze iz odupiranja globalizaciji nastaju zbog stava da se društveni globalni život isključivo temelji na trgovini s krajnjim ciljem potrošnje, odnosno da je temelj globalizacije materijalna dobit i da samo ona predstavlja osnovnu motivaciju djelovanja. Razvoj poduzetništva u takvim okvirima često predstavlja dodatni rizik za poduzetnike. U globalnom poslovnom okruženju, imati ideju, osmisliti dobar dizajn i putem marketinga prepoznatljiv proizvod maksimalno približiti kupcima – jedini je put prema uspjehu.

poslovno okruženje, globalno poslovanje, geoekonomija, upravljanje rizicima

nije evidentirano

engleski

Risks of global business environment − challenges of the 1q of the 21st century

nije evidentirano

business environment, global business, geoeconomics, risk management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III (3)

2018.

95-106

objavljeno

2584-5055

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice