Vizuelni komunikaciji: voved (CROSBI ID 16664)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Paić, Žarko
Ahmeti, Safet
Ahmeti, Safet
hrvatski
Vizuelni komunikaciji: voved
Temeljna je teza knjige da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kul-turalnih odnosa različitih sfera komunikacije ; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija ; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja - o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu. Nakanu ove knjige valja shvatiti kao produbljenje iskaza o iko-noklazmu suvremene umjetnosti čiji je paradoksalni rezultat utemeljenje slikovne znanosti u doba slike (bez) svijeta. Pojmovi, metodologija, sustavni prikaz i tumačenje aktualnih teorijskih kontroverzi o slici, novim medijima, vizualizaciji i granicama suvremene umjetnosti ovdje se izvode povijesno i strukturalno.
vizualne komunikacije, slika, mediji, implozija
nije evidentirano
engleski
Visual Communication: An Introduction
nije evidentirano
visual communication, image, medias, implosion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Skopje: Centar za vizualne studije (CVS)
2013.
976-608-4625-30-8
394
objavljeno