Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizuelni komunikaciji: voved (CROSBI ID 16664)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Paić, Žarko Vizuelni komunikaciji: voved. Skopje: Centar za vizualne studije (CVS), 2013

Podaci o odgovornosti

Paić, Žarko

Ahmeti, Safet

Ahmeti, Safet

hrvatski

Vizuelni komunikaciji: voved

Temeljna je teza knjige da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kul-turalnih odnosa različitih sfera komunikacije ; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija ; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja - o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu. Nakanu ove knjige valja shvatiti kao produbljenje iskaza o iko-noklazmu suvremene umjetnosti čiji je paradoksalni rezultat utemeljenje slikovne znanosti u doba slike (bez) svijeta. Pojmovi, metodologija, sustavni prikaz i tumačenje aktualnih teorijskih kontroverzi o slici, novim medijima, vizualizaciji i granicama suvremene umjetnosti ovdje se izvode povijesno i strukturalno.

vizualne komunikacije, slika, mediji, implozija

nije evidentirano

engleski

Visual Communication: An Introduction

nije evidentirano

visual communication, image, medias, implosion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Skopje: Centar za vizualne studije (CVS)

2013.

976-608-4625-30-8

394

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti