Razlike u procjeni razvojnih poteškoća djece predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja (CROSBI ID 666257)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gudelj Šimunović, Danijela ; Vukelja, Maja ; Šalaj, Sanja
hrvatski
Razlike u procjeni razvojnih poteškoća djece predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja
Cilj ovoga rada bio je utvrditi postoje li značajne razlike u zabrinutosti između roditelja i odgajatelja kada se govori o istom djetetu. Uzorak ispitanika činilo je 73 djece u dobi od 5 do 7 godina, iz dva vrtića u gradu Zagrebu. U svrhu dobivanja željenih rezultata roditelji i odgajatelji ispunili su PEDS upitnik te je obrađeno ukupno 146 upitnika za 73 djece. Analizom podataka utvrđeno je da ne postoji razlika u procjeni razvojnog statusa između roditelja i odgajatelja.
peds ; predškolska dob
nije evidentirano
engleski
Differences in assessing the developmental difficulties of preschool children by parents and educators
nije evidentirano
peds, pre-school age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-245.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Motorička znanja djece
Podaci o skupu
4. znanstveno-stručna konferencija Motorička znanja djece
predavanje
31.08.2018-31.08.2018
Zagreb, Hrvatska