Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kritička informacijska pismenost u akademskom kontekstu (CROSBI ID 255207)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Špiranec, Sonja Kritička informacijska pismenost u akademskom kontekstu // Čitalište, 32 (2018), 1; 3-11. doi: 10.19090/cit.2018.32.3-11

Podaci o odgovornosti

Špiranec, Sonja

hrvatski

Kritička informacijska pismenost u akademskom kontekstu

Unatoč tomu što se informacijska pismenost danas neprijeporno može smatrati konsolidiranim teorijskim konceptom i prepoznatim praktičnim područjem djelovanja u knjižničarstvu, mnoge inicijalne postavke informacijske pismenosti danas se dovode u pitanje. Brojna preispitivanja i kritike koncepta, njegove svrhe i praktičkih manifestacija rezultirale su zaokretom prema kritičkoj informacijskoj pismenosti. Cilj je ovoga rada utvrditi pruža li kritička informacijska pismenost jedinstven teorijski doprinos u suvremenim promišljanjima o informacijskoj pismenosti. U tu svrhu će se primjenom kvalitativnog pristupa analize literature ispitati osnovne ideje i konceptualna polazišta kritičke informacijske pismenosti te kontrastirati prevladavajući instrumentalno-operativni vid tumačenja informacijske pismenosti s kritičkim pristupima. Pritom će se pokušati utvrditi koliko koncepti kritičke informacijske pismenosti reflektiraju pitanja, dileme i probleme koji su u posljednjih nekoliko desetljeća ustanovljeni u teoriji i praksi informacijskog opismenjivanja i pružaju li zadovoljavajuće uporište za uočene nedostatke, s posebnim osvrtom na visokoškolski kontekst

kriti č ka informacijska pismenost, visoko obrazovanje, standardi, Okvir za informacijsku pismenost u visokom obrazovanju, teorijsko utemeljenje, tržište rada, pristup usmjeren na vještine

nije evidentirano

engleski

Critical Information Literacy in the Academic Context

nije evidentirano

critical information literacy, higher education, standards, F ramework in information literacy in higher education, workplace, skills-based approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (1)

2018.

3-11

objavljeno

2217-5563

10.19090/cit.2018.32.3-11

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice