Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj boje hrane na njenu prihvatljivost kod potrošača (CROSBI ID 667962)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Križić, Ivana ; Šarkanj, Bojan ; Kunac, Marina Utjecaj boje hrane na njenu prihvatljivost kod potrošača // Knjiga sažetaka s 11. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa Hranom do zdravlja / Jerković, Igor ; Šubarić, Drago ; Jašić, Midhat (ur.). Osijek: Kemijsko-tehnološki fakultet Sveučilišta u Splitu, Prehrambeno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Osijeku i Tehnološki fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018. str. 17-17

Podaci o odgovornosti

Križić, Ivana ; Šarkanj, Bojan ; Kunac, Marina

hrvatski

Utjecaj boje hrane na njenu prihvatljivost kod potrošača

Kompleksnost procesa donošenja odluke pri izboru hrane kao i čimbenici koji mogu utjecati na nju predmeti su brojnih istraživanja. Sve više pažnje se posvećuje utjecaju senzorskih karakteristika na odabir hrane među kojima boja ima jednu od vodećih uloga u formiranju ukupnog doživljaja prehrambenih proizvoda. Čovjek je oduvijek boju koristio kao indikator zrelosti/okusa, svježine tj. kvarenja namirnica. Postavlja se pitanje na koji način je ta korelacija boje i odabira proizvoda iskorištena danas. Budući da boja predstavlja vrlo moćan alat u svijetu marketinga u kojem ambalaža prodaje proizvod, promocija proizvoda boljih nutritivnih svojstava se lakše postiže dobrim odabirom pakiranja. Na temelju boje se stvara i pretpostavka o okusu. Izuzev povezanosti osnovnih okusa s određenim bojama, zaključci o okusu se oblikuju i na temelju intenziteta boje. Takve spoznaje uzrokovale su veću primjenu bojila kako bi se postigao što bolji vizualni dojam. Cilj ovog rada je prikazati funkciju boje te način na koji ista utječe na podsvijest potrošača i konačno njihov odabir hrane.

boja hrane, percepcija boje, preferencije potrošača, okus

nije evidentirano

engleski

The influence of food color on consumers acceptance

nije evidentirano

food color, color perception, consumer preferences, taste

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-17.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka s 11. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa Hranom do zdravlja

Jerković, Igor ; Šubarić, Drago ; Jašić, Midhat

Osijek: Kemijsko-tehnološki fakultet Sveučilišta u Splitu, Prehrambeno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Osijeku i Tehnološki fakultet Univerziteta u Tuzli

978-953-7005-58-0

Podaci o skupu

11th International Scientific and Professional Conference „With food to health“ = 11. međunarodni znanstveno-stručni skup Hranom do zdravlja

poster

18.10.2018-19.10.2018

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Nutricionizam, Prehrambena tehnologija