Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe (CROSBI ID 668051)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe // 11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.). Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 102-103

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe

Nastava glazbe u općeobrazovnim školama pruža velike mogućnosti za interkulturalni odgoj jer je glazba sama po sebi interkulturalna umjetnost. S obzirom na usku povezanost glazbe i kulture, razvijanje kulturnog razumijevanja može biti učinkovit ishod nastave glazbe, a upoznavanje različitih glazbe svijeta put ka razvijanju interkulturalne kompetencije učenika. Ovaj rad predstavlja pregled različitih istraživanja u kojima se brojni stručnjaci i znanstvenici bave didaktičkim aspektima, tj. mogućnostima, strategijama i metodama interkulturalnog pristupa odgoju u nastavi glazbe općeobrazovnih škola istodobno nastojeći ukazati na postojeće probleme koji se javljaju u procesu interkulturalnog odgoja u nastavi glazbe. Možemo zaključiti da nastava glazbe u općeobrazovnim školama može doprinijeti interkulturalnom odgoju, tj. stjecanju učeničkih interkulturalnih kompetencija, no neizostavni su uvjeti interkulturalni pristup nastavi glazbe i interkulturalna kompetencija nastavnika glazbe. Kako navode istraživači, nastavnici bi interkulturalnu kompetenciju trebali steći prije svega tijekom studija, a na različitim tečajevima ili radionicama istu dalje razvijati i osnaživati.

nastava glazbe, interkulturalni odgoj, glazbe svijeta, nastavne strategije i metode, interkulturalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Didactic aspects of intercultural approach in music teaching

nije evidentirano

music teaching, intercultural education, music of the world, teaching strategies and methods, intercultural competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

102-103.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu"

Hadžić, Fatima

Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu

Podaci o skupu

11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 11th International Symposium "Music in Society"

predavanje

25.10.2018-27.10.2018

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice