Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proširivanje glazbenih preferencija učenika prema interkulturalnom kurikulumu glazbene nastave (CROSBI ID 668533)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko Proširivanje glazbenih preferencija učenika prema interkulturalnom kurikulumu glazbene nastave // 20.pedagoški forum scenskih umetnosti Tematski zbornik Muzički identiteti / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2018. str. 128-142

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko

hrvatski

Proširivanje glazbenih preferencija učenika prema interkulturalnom kurikulumu glazbene nastave

Glazbene preferencije mladih, kao kratkoročne procjene sviđanja, složeni su fenomen obilježen brojnim razlozima i motivima odabira pojedine glazbe koji se kreću od reguliranja emocija i stabilizatora raspoloženja, karakteristika glazbe do oblikovanja društvene pripadnosti. Na glazbene preferencije učenika osnovne škole najveći utjecaj imaju vršnjaci i masovni mediji, stoga je razumljivo dominantno usmjeravanje preferencija prema najrazličitijim djelima popularne glazbe. Među glazbenim primjerima popularne glazbe, prema kojima iskazuju sklonost i zanimanje, mogu se pronaći najraznovrsniji primjeri iz svjetske zabavne glazbe što ukazuje na jezičnu, kulturalnu, tonalnu, temporalnu i kvalitativnu otvorenost. Glazbena otvorenost mladih nedovoljno je iskorištena u nastavi Glazbene kulture, koja je gotovo isključivo usmjerena na upoznavanje i stjecanje glazbenih znanja o zapadnoeuropskoj umjetničkoj glazbi i razvoju glazbenih preferencija prema toj glazbi. U radu se prikazuje istraživanje glazbenih preferencija primjenom skale procjene za ispitivanje preferencija odabranih glazbenih ulomaka klasične glazbe i glazbe svijeta, na uzorku učenika četvrtoga, petoga, šestoga, sedmoga i osmoga razreda osnovne škole. Iz dobivenih je rezultata utvrđena otvorenost mladih prema glazbenim primjerima različitih glazba svijeta koja navodi na zaključak kako je u današnje vrijeme, kada je moderno društvo svakim danom kulturno sve raznolikije i bogatije, više nego ikada prije iskazana potreba za implementacijom kulturno različitijih nastavnih sadržaja te za sustavnim obogaćivanjem kurikuluma glazbene nastave brojnim sadržajima različitih glazbenih tradicija svjetskih kultura.

glazbene preferencije učenika, glazbe svijeta, obogaćivanje glazbenoga iskustva, interkulturalni glazbeni kurikulum

nije evidentirano

engleski

The Expansion of the Students' Music Preferences According to the Music Study Intercultural Curriculum

nije evidentirano

students' music preferences, world music, music experience enrichment, intercultural music curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

128-142.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

20.pedagoški forum scenskih umetnosti Tematski zbornik Muzički identiteti

Petrović, Milena

Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd

978-86-88619-98-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice