Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komuniciranje u turizmu (CROSBI ID 16852)

Autorska knjiga | priručnik | međunarodna recenzija

Knežević, Šime Komuniciranje u turizmu. Split: Redak, 2011

Podaci o odgovornosti

Knežević, Šime

hrvatski

Komuniciranje u turizmu

Turizam danas predstavlja neotuđivo stečeno dobro i pravo milijuna ljudi raznih kultura koji svakodnevno putuju, susreću se, upoznaju i komuniciraju. Ta pojava ima za posljedicu mijenjanje onih koji putuju i onih koji ih ugošćuju, a obzirom na velike brojke koje je ova pojava dosegla promjene su vidljive na čitavim narodima i područjima svijeta. Dakle, turizam dovodi one putujuće i njihove domaćine u stalne situacije da moraju međusobno komunicirati, više ili manje, teže ili lakše, i da moraju uspostaviti određenu, makar minimalnu, razinu komuniciranja. I upravo komuniciranje različitosti koje se čini tako jednostavno i obično je u stvarnosti delikatno, neodređeno, nepredvidivo i neopisivo zanimljivo i slijedom toga ga treba temeljito izučavati u cilju boljeg međusobnog razumijevanja ljudi. Veliki broj učenih ljudi koji se desetljećima bave turizmom radi i stvara određene osnove, dokumente, podloge i temelje za što bolje, uspješnije odvijanje ove globalne pojave koja iz godine u godinu povećava svoj volumen jer naprosto želja ljudi da upoznaju novo, drugačije, daleko i nepoznato postaje sve izraženija. Daleke nepoznate kulture i narodi nam postaju bliži, zanimljivi, u različitosti otkrivamo nova bogatstva, ali ona u sebi kriju i brojne zamke i nepoznanice. Kad uzmemo u obzir gore navedeno, spoznajemo važnost komuniciranja u turizmu te njegovo mjesto i ulogu u razvoju turizma kao globalne pojave. Pojave koja po svom volumenu raste takvom brzinom da tjera sve sudionike u njemu na usuglašavanje stajališta i modela kako bi se turizam dalje razvijao odgovorno, održivo i na dobrobit svih onih koji u njemu, izravno ili neizravno sudjeluju.

komuniciranje, turizam, kultura, destinacija, tržište, turoperator, putovanje, turist

nije evidentirano

engleski

Communicating in tourism

nije evidentirano

communication, tourism, culture, destination, market, tour operator, travel, tourist

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Redak

2011.

978-953-7595-65-4

146

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti