Kreiranje uzoraka za sjenila za autorsku podnu svjetiljku i jastuke inspiriranih radovima dizajnerice Orle Kiely (CROSBI ID 423763)

Franjić, Marija Kreiranje uzoraka za sjenila za autorsku podnu svjetiljku i jastuke inspiriranih radovima dizajnerice Orle Kiely / Pavetić, Andrea (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2018

Franjić, Marija

Pavetić, Andrea

Kreiranje uzoraka za sjenila za autorsku podnu svjetiljku i jastuke inspiriranih radovima dizajnerice Orle Kiely

Diplomski rad pod nazivom Kreiranje uzoraka za sjenila za autorsku podnu svjetiljku i jastuke inspiriranih radovima dizajnerice Orle Kiely objedinjuje elemente umjetničkog, tehnološkog i ekonomskog pristupa s ciljem stvaranja dvije vrste proizvoda - podnih svjetiljki i jastuka. Likovni dio rada sadržava seriju idejnih rješenja uzoraka za sjenila za podne svjetiljke i jastuke. Napravljena je vizualizacija korištenja uzoraka na navedenim predmetima, te vizualizacija njihove upotrebe u interijeru. U radu se nalaze i fotografije realiziranih proizvoda – podnih svjetiljki. Inspiracija za stvaranje vlastite kolekcije uzoraka pronađena je u radu dizajnerice Orle Kiely, u njezinim radovima vezanim prvenstveno uz dizajn tekstila. Karakteristično za njezin rad su stilizirani motivi, prikazani plohama živih boja. Iste uzorke Orla Kiely koristi na velikom broju predmeta koje koristimo u svakodnevnom životu. Navedeni principi korišteni su i u ovom radu, pa su kreirani uzorci primijenjeni na sjenila za podne svjetiljke i jastuke. Uzorci kreirani u okviru ovog rada otisnuti su na tekstilnu podlogu i primijenjeni na podnim svjetiljkama koje su dizajnirane i izrađene na način da su estetski usklađene s kreiranim uzorcima. U radu su prikazani osnovni koraci kroz koje prolazi dizajner tekstila u svom radu - od pronalaženja izvora inspiracije, preko kreiranja uzoraka, do njihove realizacije i primjene na različitim proizvodima.

kreiranje uzoraka za tekstil, podne lampe, jastuci, Orla Kiely

Creating samples for author lampshade for floor lamps and pillows inspired by the work of a designer Orla Kiely

creating patterns for textiles, floor lamps, pillows, Orla Kiely