Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata (CROSBI ID 668900)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ćosić, Andrea ; Mustak, Mario ; Prpić, Tomislav "Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata // Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine / Dejana Bouillet ; Tina Peraica (ur.). Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 36-36

Podaci o odgovornosti

Ćosić, Andrea ; Mustak, Mario ; Prpić, Tomislav

hrvatski

"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata

Socijalna pedagogija uz sve svoje posebnosti rada s različitim populacijama, ima još jednu posebnost - malu zastupljenost muških stručnjaka. Cilj ovog rada je opisati doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup unutar kojeg su se podaci prikupljali metodom fokusne grupe. Provedbom dvije fokusne grupe obuhvaćeno je 13 od ukupno 15 muških studenata preddiplomskog i diplomskog studija Socijalne pedagogije upisanih tijekom akademske godine 2015./2016. Rezultati pokazuju da motivaciju muških studenata za upisom studija obilježava interes za kriminološko- penološke teme i doživljaj dinamičnosti posla socijalnog pedagoga. Muško-ženske razlike opisuju kroz doživljaj veće usmjerenosti djevojaka na akademska postignuća i prisutnost pozitivne diskriminacije prema muškim studentima od strane nastavnika, praktičara i korisnika s kojima rade.Rad doprinosi boljem razumijevanju muške perspektive socijalnih pedagoga čime su se posredno otvorila nova pitanja vezana uz profesionalni identitet socijalnih pedagoga te kako rodne uloge mogu utjecati na njegov razvoj.

socijalna pedagogija ; doživljaji muških studenata ; profesionalni identitet

nije evidentirano

engleski

"What are you studying, my boy?!"-experience of studying Social pedagogy in perspective of male students

nije evidentirano

social pedagogy ; experience of male students ; professional identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-36.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine

Dejana Bouillet ; Tina Peraica

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-88-6

Podaci o skupu

5. kongresa socijalnih pedagoga Praksa-Empirija-Teorija

predavanje

23.05.2018-25.05.2018

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Socijalne djelatnosti