Obrada bitmap grafike teorija, primjeri, zadaci (CROSBI ID 747349)

Ivančić Valenko, Snježana ; Zorko, Anja ; Bolčević Horvatić, Nikolina Obrada bitmap grafike teorija, primjeri, zadaci. Varaždin: Sveučilište Sjever, 2018. 173..

Ivančić Valenko, Snježana ; Zorko, Anja ; Bolčević Horvatić, Nikolina

Obrada bitmap grafike teorija, primjeri, zadaci

Ova autorizirana predavanja namijenjena su studentima prve godine preddiplomskog stručnog studija Multimedija, oblikovanje i primjena na Sveučilištu Sjever u Varaždinu kao podloga za praćenje nastave na kolegiju Grafički alati II. Mogu se koristiti kao popratna literatura na srodnim kolegijima kod kojih je poznavanje rada s bitmap grafikom od iznimne važnosti. Bitmap grafika izučavat će se kroz program Adobe Photoshop, jedan od najkorištenijih programa u području obrade bitmap grafike. Autorizirana predavanja nastala su s težnjom da se prikaže barem dio širokog spektra mogućnosti koje Adobe Photoshop nudi. Podijeljena su u jedanaest poglavlja u kojima je opisan rad s alatima i paletama Adobe Photoshopa, rad s tekstom, slojevima i bojom, maskama, kanalima i vektorskim objektima. Objašnjen je rad s kistovima te metode retuširanja i uređivanja fotografija. Zadnji dio govori o formatima zapisa te o animaciji i naprednom korištenju Photoshopa. Svladavanjem cjelokupnog gradiva studenti će znati kako uspješno koristiti alate i naredbe Adobe Photoshopa u stvaranju bitmap grafike te će zahvaljujući tome svoje znanje i vještine primijeniti na konkretnim primjerima. Daljnjim usavršavanjem u korištenju programa, studenti će razvijati sposobnosti vezane za realizaciju kompleksnijih grafičkih rješenja u području vizualnih komunikacija.

grafički alati, grafika, multimedija, Adobe Photoshop

Bitmap graphics processing theory, examples, assignments

graphic tools, graphics, multimedia, Adobe Photoshop