Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja (CROSBI ID 16891)
Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žuvić, Marta ; Brečko, Barbara ; Krelja Kurelović, Elena ; Galošević, Draženka ; Pintarić, Neven
hrvatski
Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja
Primjena digitalnih tehnologija u odgojno- obrazovnim procesima i poslovnim procesima u školama dio je obrazovne politike Republike Hrvatske iskazane u Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije. U dijelu CARNetovog projekta e-Škole razvijen dokument Okvir za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnih djelatnika kojim se predlaže standard za evaluaciju i samoevaluaciju digitalnih kompetencija zaposlenika u školi.Kako bi se Okvir pobliže objasnio i približio krajnjim korisnicima kao i svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava, razvijen je ovaj Priručnik za korištenje Okvira za digitalnu kompetenciju korisnika. u Priručniku se za svaku digitalnu kompetenciju opisuju konkretni primjeri praktične demonstracije znanja i vještina upotrebe digitalnih tehnologija u određenom kontekstu poslova korisničke skupine. U svakom se primjeru razrađuje digitalna kompetencija korisnika na tri razine složenosti, za svaku korisničku skupinu. Priručnik korisnicima približava i olakšava korištenje Okvira. Situacijski primjeri opisani u Priručniku mogu poslužiti za procjenu i samoprocjenu digitalnih kompetencija korisnika u školi.
digitalne kompetencije, informacijska pismenost, ICT u obrazovanju, digitalni obrazovni sadržaji
nije evidentirano
engleski
Handbook for Digital Competence Framework at School: Teachers and Associates, Principals and Administrative staff
nije evidentirano
digital competencies, information literacy, ICT in education, digital educational resources
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
2016.
978-953-6802-38-8
129
objavljeno