Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica (CROSBI ID 256773)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.
hrvatski
Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica
Temeljni cilj rada je prikazati evaluacije radionica Čudotvornici Pomorskog i povijesnog muzeja hrvatskog primorja Rijeka za djecu s aspekta učenika, voditelja, učitelja i roditelja kako bi se utvrdio njihov doživljaj radionice iz različitih perspektiva. U istraživanju je sudjelovalo 572 ispitanika, od toga 340 učenika, 25 voditelja, 23 učitelja i 184 roditelja. Korištene su metode kvantitativne metodologije uz neke kvalitativne pokazatelje. Učenici su vrlo pozitivno evaluirali istraživačku komponentu i vlastitu motiviranost, dok su aspekt primjene znanja evaluirali malo slabije. Razlike između djevojčica i dječaka utvrđene su na radionici Kad narastem bit ću kustos, nakon koje djevojčice više, a dječaci manje planiraju primijeniti i razmišljati o naučenom. Mlađi učenici imaju veću motiviranost i želju za ponovnim sudjelovanjem na Malim arheolozima, a stariji bi više primjenjivali i razmišljali o naučenom u radionici Kad narastem bit ću kustos. Voditeljice su najzadovoljnije poticajnim sredstvima od strane Muzeja, dok slabije procjenjuju zadovoljstvo provedenim metodama rada. Roditeljima je drago da je dijete iskustveno učilo u pratnji učiteljice i smatraju kako je dobro da škola surađuje s muzejima. Učiteljice su motiviranost učenika procijenile kao visoku te smatraju kako je znanje učenika prošireno i obogaćeno novim spoznajama. Doprinos rezultata je u pozitivnoj verifikaciji provedenih radionica i preporuci za provedbom ovog vida iskustvenog učenja u odgojno- obrazovnoj praksi.
evaluacija ; muzej ; muzejska pedagogija ; radionica
nije evidentirano
engleski
Evaluation of thematic workshops of the museum program Čudotvornica
nije evidentirano
evaluation ; museum ; museum pedagogy ; workshops
nije evidentirano