Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica (CROSBI ID 256773)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T. Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 99-121

Podaci o odgovornosti

Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.

hrvatski

Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica

Temeljni cilj rada je prikazati evaluacije radionica Čudotvornici Pomorskog i povijesnog muzeja hrvatskog primorja Rijeka za djecu s aspekta učenika, voditelja, učitelja i roditelja kako bi se utvrdio njihov doživljaj radionice iz različitih perspektiva. U istraživanju je sudjelovalo 572 ispitanika, od toga 340 učenika, 25 voditelja, 23 učitelja i 184 roditelja. Korištene su metode kvantitativne metodologije uz neke kvalitativne pokazatelje. Učenici su vrlo pozitivno evaluirali istraživačku komponentu i vlastitu motiviranost, dok su aspekt primjene znanja evaluirali malo slabije. Razlike između djevojčica i dječaka utvrđene su na radionici Kad narastem bit ću kustos, nakon koje djevojčice više, a dječaci manje planiraju primijeniti i razmišljati o naučenom. Mlađi učenici imaju veću motiviranost i želju za ponovnim sudjelovanjem na Malim arheolozima, a stariji bi više primjenjivali i razmišljali o naučenom u radionici Kad narastem bit ću kustos. Voditeljice su najzadovoljnije poticajnim sredstvima od strane Muzeja, dok slabije procjenjuju zadovoljstvo provedenim metodama rada. Roditeljima je drago da je dijete iskustveno učilo u pratnji učiteljice i smatraju kako je dobro da škola surađuje s muzejima. Učiteljice su motiviranost učenika procijenile kao visoku te smatraju kako je znanje učenika prošireno i obogaćeno novim spoznajama. Doprinos rezultata je u pozitivnoj verifikaciji provedenih radionica i preporuci za provedbom ovog vida iskustvenog učenja u odgojno- obrazovnoj praksi.

evaluacija ; muzej ; muzejska pedagogija ; radionica

nije evidentirano

engleski

Evaluation of thematic workshops of the museum program Čudotvornica

nije evidentirano

evaluation ; museum ; museum pedagogy ; workshops

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

2018.

99-121

objavljeno

2623-7911

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija