Uporaba društvenih mreža u kriznom menadžmentu (CROSBI ID 669683)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Črnko, Marina ; Šabić, Alan
hrvatski
Uporaba društvenih mreža u kriznom menadžmentu
Broj korisnika društvenih mreža poput Facebooka, MySpacea, YouTubea, blogova i dr. doseže broj stanovnika najvećih zemalja svijeta. Prema istraživanjima broj korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj doseže broj od 850.000. Informacije putuju brže nego ikad i sve više putem društvenih mreža. Korisnici zahtijevaju transparentnost informacija i ne zadovoljavaju se više klasičnim informiranjem odnosno komunikacijom u jednom smjeru. Uporaba društvenih mreža u kriznom menadžmentu sve je raširenija zbog mogućnosti lakšeg i bržeg izmjenjivanja informacija o situaciji, mogućnosti dvosmjerne komunikacije, podizanja svijesti o situaciji ali i kao psihološka pomoć osobama koje su pogođene katastrofom.
društvene mreže, komuniciranje, informiranje
nije evidentirano
engleski
Use of Social Networks in Crisis Management
nije evidentirano
social networks, communication, information
nije evidentirano
Podaci o prilogu
228-236.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
978-953-7716-07-3
Podaci o skupu
III. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“
poster
27.05.2010-28.05.2010
Velika Gorica, Hrvatska