Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću (CROSBI ID 62512)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Miočić, Bernard Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću // Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 345-379

Podaci o odgovornosti

Miočić, Bernard

hrvatski

Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću

U radu se razmatra značenje digitalnih tehnologija s aspekta razvoja dvosmjerne komunikacije te ukazuje na mogućnosti koje iz njih proizlaze. Pojašnjavaju se tehnike i alati koji organizacije mogu koristiti, stavljajući poseban naglasak na odnose s javnošću.

digitalizacija ; mediji ; odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Media market digitalization and Public relations

nije evidentirano

digitalization ; media ; public relations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

345-379.

objavljeno

Podaci o knjizi

Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura

Zgrabljić Rotar, Nada

Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja

2011.

978-953-7237-97-4

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti