izvor podataka: crosbi
!
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću (CROSBI ID 62512)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Miočić, Bernard
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću // Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 345-379
Podaci o odgovornosti
Miočić, Bernard
hrvatski
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću
U radu se razmatra značenje digitalnih tehnologija s aspekta razvoja dvosmjerne komunikacije te ukazuje na mogućnosti koje iz njih proizlaze. Pojašnjavaju se tehnike i alati koji organizacije mogu koristiti, stavljajući poseban naglasak na odnose s javnošću.
digitalizacija ; mediji ; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Media market digitalization and Public relations
nije evidentirano
digitalization ; media ; public relations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
345-379.
objavljeno
Podaci o knjizi
Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura
Zgrabljić Rotar, Nada
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja
2011.
978-953-7237-97-4