Edu radionice / Suvremena umjetnost i moda (CROSBI ID 783631)

Druge vrste radova | izložba

Bakal, Ivana ; Kalčić, Silva Edu radionice / Suvremena umjetnost i moda // Edu radionice / Suvremena umjetnost i moda. 2013.

Bakal, Ivana ; Kalčić, Silva

Edu radionice / Suvremena umjetnost i moda

Radi se o izložbi radova nastalih na radionicama. U svom prvom izdanju realizirane su u sklopu projekta IMAGEINATION, velike izložbe suvremene umjetnosti i mode. Radionice su vodile Ljiljana Petrović s Fakulteta primenjene umetnosti iz Beograda i Mateja Benedetti, sa Fakulteta za dizajn iz Trzina, uz radionicu fotografije pod vodstvom SofijeSilve, te radionice pletenja pruća, pod vodstvom Tonija Franovića i Ane Elizabet. Opis projekta: Autorice projekta: doc. dr. art. Ivana Bakal i dr.sc. Silva Kalčić. Projekt EDU međunarodnih studentskih radionica započet je 2013. godine. Riječ je o međunarodnim studentskim radionicama kostimografije, modnog i tekstilnog oblikovanja te likovne kritike na kojima sudjeluju studenti iz zemlje i regije (kroz pozivni natječaj na srodnim fakultetima). Cilj je, kroz godišnje radionice sa studentima i izložbe njihovih radova, stjecanje specijalističkoga znanja i usavršavanje kreativnog i individualnog pristupa kao suplement nastavnoga programa. Projekt pruža mnoštvo primjenjivih rješenja za bolju organizaciju i rezultate obrazovnog sistema na visokoobrazovnim ustanovama u području humanističkih znanosti, umjetnosti i dizajna kroz sinergiju predavača/voditelja radionice i studenata/polaznika radionice. Projekt se realizirao uz financijsku potporu Ministarstva kulture RH i Grada Zagreba. Organizator: ULUPUH Partneri: Tekstilno- tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Hrvatska Fakultet primenjenih umetnosti iz Beograda / Srbija Fakulteta za dizajn iz Trzina ‒ Pridružena članica Univerze na Primorskem / Slovenija.

radionica, kostimografija, kostim, moda, reciklaža

Edu Workshops / Contemporary Art and Fashion

workshop, costume design, costume, fashion, recycling