Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi (CROSBI ID 258368)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika | domaća recenzija

Šulentić Begić, Jasna Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi // Artos (Osijek), 8 (2018), 2; 1, 1

Šulentić Begić, Jasna

Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi

Monografija Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi objavljena je u biblioteci Ars academica 2018. godine u nakladi Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku i njezino objavljivanje financijski je potpomoglo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske Odlukom o novčanoj potpori izdavanja znanstvenih knjiga i visokoškolskih udžbenika. Autori knjige su sveučilišni nastavnici Odsjeka za glazbenu umjetnost Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku: Tihana Škojo, Marija Kristek, Jasna Šulentić Begić, Amir Begić, Antoaneta Radočaj-Jerković, Majda Milinović i Anja Papa. Monografija Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi sadrži 108 stranica i podijeljena je na šest poglavlja: Oblikovanje samodjelotvornosti učitelja izbjegavanjem stresa i samomotiviranjem, Utjecaj naslijeđa, okoline i pravodobnog otkrivanja na razvoj glazbenih sposobnosti djece, Interkulturalna nastava glazbe, Poticanje i usmjeravanje interesa za glazbene sadržaje aktivnim, suradničkim učenjem, Integrirana nastava Glazbene kulture/umjetnosti i Geografije: Tradicijskom glazbom putujemo Hrvatskom i Specifičnosti rada s dječjim pjevačkim zborovima u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. Također, monografija sadrži predgovor i popise literature u okviru svakog poglavlja.

nastava glazbe, općeobrazovna škola

Contemporary approaches to music education and extracurricular music activities in general education school

music education, general education school