Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata (CROSBI ID 258390)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rijavec, Majda ; Ljubin Golub, Tajana Zanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata // Psihologijske teme, 27 (2018), 3; 519-541

Podaci o odgovornosti

Rijavec, Majda ; Ljubin Golub, Tajana

hrvatski

Zanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata

Zanesenost je izrazito ugodno psihološko stanje koje ljudi doživljavaju kada su u tolikoj mjeri usmjereni na aktivnost kojom se trenutno bave da su potpuno njome zaokupljeni. Glavni je uvjet za pojavu stanja zanesenosti ravnoteža između izazova i vještina, pri čemu i izazovi i vještine moraju za pojedinca biti iznadprosječni. Zanesenost se najčešće istraživala u slobodnim aktivnostima, ali je ljudi doživljavaju i u aktivnostima koje su nametnute ili u njima ima manje slobode izbora, kao što su posao i obrazovanje. Zanesenost ima pozitivne posljedice ne samo na učinkovitost u različitim područjima života nego i na dobrobit pojedinca. I u akademskom je kontekstu zanesenost povezana s različitim pozitivnim ishodima, uključujući bolje svladavanje nastavnog programa, veća akademska postignuća, ali i veću dobrobit studenata. Kada je u pitanju studentska populacija, iskustva zanesenosti u akademskim aktivnostima manje su učestala nego u ostalim područjima studentskog života (slobodno vrijeme, uobičajene svakodnevne aktivnosti, povremeni posao), ali je veza između zanesenosti i dobrobiti najizraženija upravo u akademskom kontekstu. U ovom se radu daje pregled istraživanja akademske zanesenosti u studentskoj populaciji, posebno onih koja upućuju na moguće uzroke navedene povezanosti, kao što su važnost i korisnost akademskih aktivnosti za ostvarenje budućih životnih ciljeva, važnost akademskih aktivnosti za izgradnju socijalnog identiteta te smanjenje akademskog stresa i sagorijevanja.

akademska zanesenost ; dobrobit ; socijalni identitet ; akademski stres ; studenti

nije evidentirano

engleski

Flow in Academic Activities and Students' Well- Bein

nije evidentirano

academic flow ; well-being ; social identity ; academic stress ; students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (3)

2018.

519-541

objavljeno

1332-0742

Povezanost rada

Psihologija

Indeksiranost