Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi (CROSBI ID 671519)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Košta, Tomislav
hrvatski
Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi
Nastava glazbene kulture u razrednoj nastavi u Hrvatskoj se realizira kroz nastavna područja pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i elemente glazbene kreativnosti. Značaj svakog umjetničkog odgoja proizlazi iz prirode njegove djelatnosti, a sukladno s tim, metodologija nastave glazbene kulture proizlazi iz karakterističnog svojstva glazbe kojeg određuju faktori glazbene produkcije, reprodukcije i recepcije. Povezuje ih kreativnosti kao temeljna djelatnost u umjetnosti. Glazbena kreativnost u nastavi glazbene kulture u nižim razredima bi trebala biti prisutna kroz pjevanje, sviranje i slušanje glazbe, a ne samo kao posebno područje u glazbi. U radu se razmatra problematika nejasno postavljene koncepcije elemenata glazbene kreativnosti kao zasebnog nastavnog područja, te se pokušava skrenuti pozornost na neizostavnost glazbene kreativnosti za kvalitetnu realizaciju nastave glazbene kulture i ostvarenja svih njenih ciljeva.
glazbeno stvaralaštvo, nastava glazbene kulture, kreativnost, stvaralačko učenje
nije evidentirano
engleski
Creativity as a key factor for quality realisation of music education in lower grades of elementary school
nije evidentirano
music creativity, music education, creativity, creative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
273-281.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku
Ivanović, Josip
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-87095-76-2
Podaci o skupu
11. međunarodna znanstvena konferencija
predavanje
19.10.2017-21.10.2017
Subotica, Srbija
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Pedagogija, Znanost o umjetnosti