Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi (CROSBI ID 671519)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Košta, Tomislav Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi // Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku / Ivanović, Josip (ur.). Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 273-281

Podaci o odgovornosti

Košta, Tomislav

hrvatski

Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi

Nastava glazbene kulture u razrednoj nastavi u Hrvatskoj se realizira kroz nastavna područja pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i elemente glazbene kreativnosti. Značaj svakog umjetničkog odgoja proizlazi iz prirode njegove djelatnosti, a sukladno s tim, metodologija nastave glazbene kulture proizlazi iz karakterističnog svojstva glazbe kojeg određuju faktori glazbene produkcije, reprodukcije i recepcije. Povezuje ih kreativnosti kao temeljna djelatnost u umjetnosti. Glazbena kreativnost u nastavi glazbene kulture u nižim razredima bi trebala biti prisutna kroz pjevanje, sviranje i slušanje glazbe, a ne samo kao posebno područje u glazbi. U radu se razmatra problematika nejasno postavljene koncepcije elemenata glazbene kreativnosti kao zasebnog nastavnog područja, te se pokušava skrenuti pozornost na neizostavnost glazbene kreativnosti za kvalitetnu realizaciju nastave glazbene kulture i ostvarenja svih njenih ciljeva.

glazbeno stvaralaštvo, nastava glazbene kulture, kreativnost, stvaralačko učenje

nije evidentirano

engleski

Creativity as a key factor for quality realisation of music education in lower grades of elementary school

nije evidentirano

music creativity, music education, creativity, creative learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

273-281.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku

Ivanović, Josip

Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

978-86-87095-76-2

Podaci o skupu

11. međunarodna znanstvena konferencija

predavanje

19.10.2017-21.10.2017

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Pedagogija, Znanost o umjetnosti