Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neki aspekti motivacije i vježbanja studenata glazbe (CROSBI ID 259082)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Franceschi, Ivana ; Reić Ercegovac, Ina Neki aspekti motivacije i vježbanja studenata glazbe // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 81-93

Podaci o odgovornosti

Franceschi, Ivana ; Reić Ercegovac, Ina

hrvatski

Neki aspekti motivacije i vježbanja studenata glazbe

U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog na uzorku studenata Umjetničke akademije u Splitu (N=67) s ciljem ispitivanja nekih aspekata motivacije, samoefikasnosti i strategija vježbanja kao glavnih odrednica glazbene uspješnosti. Rezultati su pokazali da je prosječno dnevno vrijeme vježbanja sviranja 3.3 h, a tjedno 19.57 h, pri čemu nisu utvrđene značajne razlike među studentima koji sviraju različite instrumente. Solo pjevači u prosjeku dnevno vježbaju 1.75 sati. Studenti su u podjednakoj mjeri iskazali da se u budućem profesionalnom radu planiraju baviti aktivnim umjetničkim djelovanjem kao i pedagoškim radom. Stariji studenti u prosjeku više vježbaju, a vrijeme vježbanja značajno je pozitivno povezano i s planiranjem vježbanja kao učinkovitom strategijom vježbanja. Samostalnost u vježbanju sviranja povezana je sa strategijama vježbanja i dobi sudionika pri čemu stariji sudionici kao i oni koji koriste učinkovite strategije vježbanja iskazuju i veću samostalnost pri vježbanju i mogućnosti da samostalno svladavaju nove zadatke.

instrumentalisti ; solo pjevači ; strategije vježbanja ; studenti glazbe

nije evidentirano

engleski

Some aspects of motivation and practicing of music students

nije evidentirano

musical students ; instrumentalists ; solo-singers ; practicing strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67 (1)

2018.

81-93

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija, Znanost o umjetnosti

Poveznice