Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću (CROSBI ID 672400)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Sunko, Esmeralda Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem. Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 9-9

Podaci o odgovornosti

Sunko, Esmeralda

hrvatski

Oblikovanje socijalnog identiteta djece s ponašajnim teškoćama u dječjem vrtiću

Klasične igračke i igre sve više ustupaju svoje mjesto plastičnim i elektronskim igrama koje ubrzavaju razvoj kognitivnih funkcija, ali i značajno usporavaju razvoj emocionalnih funkcija i nekih aspekta socijalnih odnosa. Promatranjem i praćenjem dječje igre u Waldorf vrtiću analizirani su nastali procesi za vrijeme izrade ručno rađenih igračaka, a koje se koriste u segmentu Waldorf pedagogije. Tijekom godine dana, koliko je trajalo ovo akcijsko istraživanje, svakodnevno su se pratile karakteristike razvoja socijalnih odnosa i identiteta u grupi djece u kojima su i dvoje djece s ponašajnim i emocionalnim teškoćama. U aktivnostima izrade igračaka i igre s njima, posebno su se izdvojile kategorije etičnosti, solidarnosti i tolerancije djece u komunikaciji s drugom djecom. Ove kompetencije odnosile su se na uspješno interpersonalno, socijalno funkcioniranje, bez gubljenja osobnih identiteta. Ovo istraživanje pokazuje da su se procesom ručne izrade igračaka i igrom s njima, povećavalo samopouzdanje, motorička spretnost, imaginacija i obogatili jezični pojmovi. Posebno su značajni rezultati igranja s nestrukturiranim ili malo strukturiranim igračkama. Mogućnost osobnog dječjeg stvaralaštva u izradi igračaka i transformacija igračaka kroz igru, utjecale su na promjene ponašanja djece s ponašajnim teškoćama.

kurikulumi ; autonomija ; socijalna dobrobit ; Waldorf pedagogija ; igračke

nije evidentirano

engleski

Shaping the social identity of children with behavioral difficulties in kindergarten

nije evidentirano

curricula ; autonomy ; social welfare ; Waldorf pedagogy ; toys

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-9.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno- strućni skup s međunarodnim sudjelovanjem

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju, znanstveno stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

21.09.2017-23.09.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice