Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole (CROSBI ID 260340)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Dumančić, Mario ; Levar, Tihana ; Maljković, Mirena Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole // Politehnika, 2 (2018), 2; 21-27

Podaci o odgovornosti

Dumančić, Mario ; Levar, Tihana ; Maljković, Mirena

hrvatski

Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole

U akcijskom istraživanju provedenom kroz projekt Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole promatrali smo kako uvođenje novih tehnologija utječe na učenje i podučavanje. Projekt je realiziran kroz spoj suvremenih tehnologija i standardnih sadržaja iz aktualnog Nastavnog plana i programa. U projektu je ostvarena vertikalna suradnja između učenika drugog, četvrtog i šestog razreda i učiteljica informatike, prirode, geografije i razredne nastave. Kroz različite je aktivnosti realizirana i horizontalna suradnja između više nastavnih predmeta. Cilj je projekta usporediti rast i razvoj biljke graha koji se zalijevao ručno s onim zalijevanim uz pomoć Micro:bita, senzora vlažnosti tla i pumpe za zalijevanje te prezentirati zaključke, analize i rezultate dodatnih istraživanja. Kroz sve faze projekta učenici su uz pomoć učitelja osmišljavali aktivnosti vezane uz projekt, surađivali, istraživali i rješavali nastale poteškoće. Tijekom rada učenici su usmjeravani na pravilnu uporabu informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Za potrebe projekta kreirane su i web stranice na kojima su objavljeni učenički radovi, prezentacije i dojmovi učenika o aktivnostima i zapažanjima koje su uočili.

IKT ; STEM ; Micro:bit ; Vertikalna suradnja u osnovnoj školi.

nije evidentirano

engleski

Planting Digitally - Project of a digital environmental school

nije evidentirano

ICT ; STEM ; Micro:bit ; Vertical collaboration in elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2018.

21-27

objavljeno

2584-6264

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti