Lista procjene nastavnog sadržaja Komunikacije (CROSBI ID 672799)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Banek, Ljiljana ; Milić, Ivana
hrvatski
Lista procjene nastavnog sadržaja Komunikacije
Komunikaciju kao nastavno područje svladavaju učenici koji se školuju po Posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke članak 9. Pravilnika o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. U cilju planiranja postupaka i metoda rada primjerenih svakom učeniku individualno za Komunikaciju kao nastavno područje, za interne je potrebe izrađena lista kojom se procjenjuje inicijalno stanje i nivo mogućnosti na nekoliko područja. U listi postoji mogućnost bilježenja dodatnih teškoća koje mogu otežati usvajanje nastavnih sadržaja i utjecati na razvoj komunikacije kao npr. gubitak sluha, kao i mogućnost bilježenja perceptivnih sposobnosti (vidnih i slušnih) važnih za nastavni proces Komunikacije. U listi se procjenjuju sljedeća područja: Komunikacija: neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, razumijevanje govora ; Čitanje i pisanje: predvještine za čitanje, predvještine za pisanje, početno čitanje i pisanje, čitanje, pisanje ; Izražavanje i stvaranje ; Književnost i medijska kultura: slikovnica, pjesma/priča, igrokaz/lutkarska predstava, crtani/dječji igrani film.
nastavno područje Komunikacija ; lista procjene ; procjena ; evaluacija ; učenici s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem
nije evidentirano
engleski
Assessment List - Communication
nije evidentirano
teaching area communication ; evaluation list ; evaluation ; assessment ; students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem SERH: Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
predavanje
11.10.2018-13.10.2018
Osijek, Hrvatska