Izrada i implementacija 3D animacije u audio vizualnom projektu (CROSBI ID 425286)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Major, Mislav Izrada i implementacija 3D animacije u audio vizualnom projektu / Rajković, Ivan (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2018

Major, Mislav

Rajković, Ivan

Izrada i implementacija 3D animacije u audio vizualnom projektu

U ovom završnom radu, predstavit ću projekt izrade 3D animacije planeta sunčevog sustava te implementaciju tih animacija u predstavu 'LISINSKI SUBOTOM MUSICA MUNDANA GUSTAV HOLST PLANETI, op. 32' održanu 14. travnja 2018. godine u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. U navedenoj predstavi, svaki planet ima svoju muzičku sekvencu te svaki planet ima zasebnu 3D animaciju. Animacije planeta su rađene kroz program Celestia. Program podržava skripte (unaprijed napisane naredbe i kretnje koje definiraju ambijent i kretnje u programu) te su na taj način i rađene animacije, odnosno za svaki planet napisana je skripta koja definira kretenje oko pojedinog planeta sunčevog sustava u programu Celestia. Trajanje i kretnje animacije, rađene su po muzičkoj sekvenciji za pojedini planet kako bi audio i video bili što bolje usklađeni. Rad je izrađen u nekoliko cjelina. Kroz ovu dokumentaciju prikazati ću ideju projekta, korišteni software, realizaciju pojedinog djela projekta kroz nekoliko programa, problematiku koja je nastala prilikom izrade, načine rješavanja te problematike te implementaciju 3D animacije u cjelokupnu predstavu. Na kraju rada, nalazi se zaključna riječ o samom projektu.

3D animacija, program Celestia, audio vizualni projekt

Creation and implementation of 3D animations in an audio visual project

3D animation, Celestia software, audio visual project