Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja (CROSBI ID 747537)

Urednička knjiga | udžbenik | međunarodna recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.) Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016

Podaci o odgovornosti

Ivanov, Lozena ; Karamatić Brčić, Matilda ; Klarin, Mira ; Luketić, Daliborka ; Penezić, Zvjezdan ; Radeka, Igor ; Rogić, Ana Marija ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Šimić Šašić, Slavica ; Vican, Dijana

Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor

hrvatski

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja

Na temelju istraživanja standarda zanimanja i standarda kvalifikacije ravnatelja odgojno- obrazovnih ustanova, te utvrđivanja kompetencija ravnatelja u suvremenim odgojno- obrazovnim sustavima, koje zahtijevaju promijenjene društveno-kulturne vrijednosti, gospodarske promjene, nova znanstvena saznanja, promjene koje donose informacijsko- komunikacijske tehnologije, migracije i globalizacijske mijene, oblikovan je sadržaj ovog udžbenika. Sadržajni koncept strukturiran je obuhvatom onih skupova kompetencijskog profila ravnatelja koji prema rezultatima projektnog istraživanja ukazuju na segmente ravnateljskog rada , a koji su sami ravnatelji ocijenili nedostatnima. Poglavlja u ovoj knjizi obuhvaćaju vrlo raznolike teme koje su se u analizama rezultata dosadašnjih istraživanja, u Hrvatskoj i šire, pokazale važnim za razvoj kompetencijskog profila ravnatelja. Autori su pokušali različite teorije iz područja pedagogije i psihologije primijeniti na specifični kontekst ravnateljskog rada . Pri tome su kritički analizirali pretpostavljene odnose i njihove utjecaje na uspješnost u obavljanju tog zahtjevnog posla, osvrćući se na empirijske provjere tih odnosa i njihovih posljedica po profesionalnu i osobnu dobrobit svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa. Pokušali su ponuditi i praktične implikacije te na temelju provjerenih teoretskih pretpostavki koncipirati načine za svladavanje poteškoća u ravnateljskom poslu. S obzirom da se profesija ravnatelja ostvaruje kroz odnose sa svim drugim sudionicima odgojno-obrazovnog rada u odgojno- obrazovnoj ustanovi i izvan nje, sadržaj udžbenika nije namijenjen samo populaciji ravnatelja, nego svim stručnjacima u području odgoja i obrazovanja, kao i onima koji to tek postaju ili žele postati.

upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom ; ravnatelji ; profesionalizacija djelatnosti ravnatelja ; kompetencijski profil ravnatelja ; izazovi u ravnateljskom poslu

Publikacija je rezultat projekta , , Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija'', kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda

engleski

Managing an educational institution: a competency profile of principals

nije evidentirano

management of educational institutions ; principals ; professionalization of principals ; competency profile of principals ; challenges facing principals

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zadar: Sveučilište u Zadru

2016.

978-953-331-130-2

303

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija