Orfej i Euridika (CROSBI ID 784155)

Bakal, Ivana (mentorica) Orfej i Euridika // Orfej i Euridika. 2014.

Bakal, Ivana (mentorica)

Orfej i Euridika

Projekt opera Orfej i Euridika međufakultetska je suradnja četiri sastavnice Sveučilišta u Zagrebu: Muzičke akademije, Akademije dramske umjetnosti, Akademije likovnih umjetnosti i Tekstilno-tehnološkog fakulteta, zavoda za dizajn tekstila i odjeće.Premijera: 29. ožujak 2014. godine, KD Vatroslav Lisinski uz prijenos uživo na HRT3. Izvedbe: 30. i 31. ožujak 2014. godine, KD Vatroslav Lisinski Dirigent: Mladen Tarbuk Režija: Marina Pejnović Scenografija: Studenti ALU Kostimografija: Studenti Diplomskog studija kostimografije 1. i 2. godina, apsolventi M.A. kostimografije i apsolventi B.A modnog dizajna. Voditeljica odjela kostimografija: red. prof. art. Nina Režek- Wilson, ak. slik. Mentorica kostimografa: doc.art. Ivana Bakal, mag. ing. des. tex. Asistenti: Đurđica Kocijančić, dipl.ing., Sandra Škaro, dipl.ing., Marin Sovar, ak.slik.graf. Volonter: Mirna Marcelić Fotografije: Sanja Jakupec Kostimografiju potpisuju: S. Jakupec, J. Matas, B. Bursać, M. Vrban, O.Gabriel, D. Supić, L. Vran, A. Koluder, A. Vrančić, L.Podolski, A. Bevandić, B. Milovac, S.Buljan, J. Georgina, R. Čupić, M. Ivanković, D. Mihalić, A. Bujak, M. Matejaš, I. Stolla, J. Mašina, T. Vukušić, M. Horvat, M. Augustinović, I. Šuman, T. Carić, M. Novoselić, T. Gregl, A.M. Jovanović, T. Pivčević, M. Gaurina, I. Kljajić, S. Tomić, D. Ivanec, N. Wenzinger, M. Presečki

kostimografija, predstava, kazalište

Projekt je nagrađen Rektorovom nagradom za umjetnički projekt u cjelini, a studenti kostimografije za Kostimografsku mapu Orfej i Euridika

Orpheus and Eurydice