Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena klavira u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 425618)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ognjen, Zdravković Primjena klavira u nastavi glazbene kulture / Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ognjen, Zdravković

Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna

hrvatski

Primjena klavira u nastavi glazbene kulture

Sukladno svim nastavnim predmetima u osnovnim općeobrazovnim školama, i u predmetu Glazbena kultura koriste se nastavna sredstva i pomagala, odnosno nastavni mediji. Rad se bavi pitanjima primjene klavira koji je jedno od mogućih nastavnih pomagala, tj. medija u nastavi Glazbene kulture. Sukladno Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu nastava glazbe izvodi se jednom tjedno u trajanju od jednog školskog sata, a usustavljena je prema otvorenom modelu u kojemu je središnja aktivnost slušanje glazbe, dok su ostala nastavna područja: pjevanje, slušanje glazbe, sviranje, glazbeno opismenjavanje i glazbeno stvaralaštvo. U svim je navedenim područjima moguća i poželjna primjena klavira. Učitelj primjenjuje klavir kako bi podučavao služeći se funkcionalnim klavirskim vještinama: sviranjem ljestvica, transponiranjem melodija, čitanjem partitura s lista, čitanjem korepeticije s lista, transponiranjem klavirskih pratnji, korepetiranjem solista, improviziranjem korepeticije, sviranjem po sluhu, sviranjem klavira solo te harmoniziranjem melodije sa simbolima. Jednako tako, na nastavi učitelj može izvoditi i određena klavirska djela. Kako bi stekli kompetencije za sviranje klavira, studenti, budući nastavnici, u različitim kolegijima tijekom svoga obrazovanja stječu i funkcionalne vještine sviranja klavira, ali i vještinu umjetničkog izvođenja glazbenih djela. Za razvoj kompetencije sviranja klavira u budućih nastavnika jednako je važno razvijati obje vrste sviranja kako bi u svome radu bili kompetentni primjenjivati klavir kao nastavni medij i time nastavu glazbe izvoditi na primjeren način. Učitelji koji u nastavi predočuju glazbena djela primjenjujući klavir omogućuju svojim učenicima kvalitetnu, dinamičnu i zanimljivu nastavu.

kompetencija sviranja klavira, nastava Glazbene kulture, funkcionalne klavirske vještine, sviranje klavira, općeobrazovna škola, nastavni medij

nije evidentirano

engleski

Application of the piano in teaching music culture

nije evidentirano

piano playing competence, music culture teaching, functional piano skills, piano playing, general education, teaching medium

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

20.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija