Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole (CROSBI ID 261277)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Grizelj, Brigita ; Brust Nemet, Maja Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole // Research in education and rehabilitation, 1 (2018), 1; 74-82

Podaci o odgovornosti

Grizelj, Brigita ; Brust Nemet, Maja

hrvatski

Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole

Stavovi budućih učitelja prema djeci s teškoćama sluha i vida utječu na kvalitetu odgojno-obrazovne integracije i motivacije za stručnim usavršavanjem u području rada s gluhom i slijepom djecom. Cilj je rada utvrditi stavove budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole. Istraživanje je provedeno anketiranjem 130 studenata Integriranog sveučilišnog preddiplomskog i diplomskog studija učitelja razredne nastave Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i Slavonskom Brodu. Rezultati su pokazali da se budući učitelji slažu s integracijom djece oštećena vida i/ili sluha u redovne škole, ali smatraju da nisu dovoljno kompetentni za takav pothvat. Ujedno, spremni su za stručno usavršavanje tijekom radnog staža ukoliko će financijske troškove za isto snositi škola u kojoj rade, dok samostalno financiranje smanjuje postotak onih koji se žele usavršavati putem različitih edukacija. Vjeruju da će kurikularna reforma, ukoliko bude zaživjela, donijeti promjene unutar obrazovanja koje će pomoći boljoj integraciji učenika s teškoćama, ali i motivirati same učitelje za stjecanje dodatnih kompetencija. Rezultati istraživanja mogu potaknuti buduće učitelje na pozitivan stav prema razvoju kompetencije ključne za komunikaciju s djecom oštećena sluha i/ili vida unutar razrednog odjela koja će dovesti do uspješnije obrazovne integracije.

integracija, gluhoća, sljepoća, studenti, redovne škole

nije evidentirano

engleski

Future teacher's attitudes toward integrating students with hearing and/or vision impairment into regular school

nije evidentirano

integration, deafness, blindness, students , regular schoo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2018.

74-82

objavljeno

2637-2037

2637-2037

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija

Poveznice