Inovativni nastavnici: primjena obrazovnih trendova i digitalnih alata (masovni otvoreni online tečaj), 2. izdanje (CROSBI ID 747557)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Mudrinić Ribić, Aleksandra ; Negulić, Tomislav ; Valčić, Jelena ; Pavkov, Marija ; Quien, Maja
Mudrinić Ribić, Aleksandra ; Quien, Maja
hrvatski
Inovativni nastavnici: primjena obrazovnih trendova i digitalnih alata (masovni otvoreni online tečaj), 2. izdanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET izradila je drugo izdanje ovog online tečaja. Tečaj je bio namijenjen odgojno-obrazovnim djelatnicima škola, primarno uključenima u pilot projekt e-Škole, ali i ostalima. Trajanje tečaja je 6 tjedana. Cilj ovoga tečaja je polaznike naučiti primijeniti odabrane suvremene nastavne metode i tehnologije, a fokusiran je na istraživačku, problemsku i projektnu nastavu te tzv. igrifikaciju kako bi nastavni sat bio usmjereniji na učenika. Obrađuju se razni digitalni alati, portali i simulacije od kojih je jedan dio usmjeren na prirodoslovne predmete i matematiku a jedan dio može biti korišten u bilo kojem predmetu. Predstavljaju se e-Škole scenariji poučavanja koji predstavljaju ideje za kreativnu primjenu suvremenih pedagoških metoda i IKT-a u nastavi. CARNET je realizirao tečaj u okviru u projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”, sufinanciranog od EU iz Europskog socijalnog fonda. Projekt se provodio od 2015. do 2018. godine. Tečaj u prvom izdanju - pod nazivom ISE MOOC održan je dva puta, a u ovom drugom izdanju održan je još dva puta.
obrazovni trendovi, istraživačko poučavanje, digitalni alati, nastava, STEM predmeti, scenariji poučavanja
Online tečaj namijenjen obrazovanju odraslih
engleski
Innovative teachers: applying educational trends and digital tools (Massive Open Online Course), 2nd edition
nije evidentirano
educational trends, inquiry based learning, digital tools, teaching, STEM subjects, learning scenarios
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
50
2017.
nije evidentirano
objavljeno