Dizajniranje novih medija : Dizajn i novi mediji 1995.– 2010. — hrvatski kontekst (CROSBI ID 63349)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Mitrović, Ivica
hrvatski
Dizajniranje novih medija : Dizajn i novi mediji 1995.– 2010. — hrvatski kontekst
Ovo poglavlje predstavlja istraživanje koje se bavilo novim medijima u kontekstu hrvatske dizajnerske scene. Intencija istraživanja bila je jasnije profilirati hrvatsku dizajnersku praksu u kontekstu novomedijskog prostora. Primarni fokus istraživanja nije bilo kronološko i sveobuhvatno bilježenje povijesti dizajnerskog rada, već sagledavanje ove specifične dizajnerske prakse, od njezina početka sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća do kraja 2010. godine, na primjerima reprezentativnih odabranih projekata
dizajn, diskurs, novi mediji, dizajn interakcija
nije evidentirano
engleski
Designing New Media, Design and New Media - Croatian Context (1995-2010)
nije evidentirano
design, new media, discourse, interaction design
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-85.
objavljeno
Podaci o knjizi
FRAGMENTI DIZAJNERSKE POVIJESTI / Dokumenti Vol. 1
Golub, Marko
Zagreb: Hrvatsko dizajnersko društvo
2019.
978-953-6778-48-5