Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi (CROSBI ID 673570)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brđanović, Davor Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi // Zbornik radova ACE 2019 / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 155-169

Podaci o odgovornosti

Brđanović, Davor

hrvatski

Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi

Učenje pjevanja ili sviranja glazbenog instrumenta zahtjevan je proces. Za uspješan glazbeno umjetnički razvoj i postizanje visoke sviračke razine, pored odgovarajućih kognitivnih i tjelesnih predispozicija, važno je kvalitetno glazbeno obrazovno ozračje i poticajna životna okolina. Osim upornog višegodišnjeg rada, ukupnom razvoju glazbenih sposobnosti pomaže i rano otkrivanje glazbene nadarenosti te početak učenja glazbe i sviranja u što mlađoj dobi. U ranom prepoznavanju i uspješnom vođenju glazbenog talenta glazbenim pedagozima značajnu pomoć nudi psihologija, naročito psihologija glazbe i njezine različite grane poput diferencijalne, razvojne, kognitivne psihologije, psihologije ličnosti ili neuropsihologije. Budući da se znanstvene spoznaje psihologije glazbe u hrvatskom obrazovnom sustavu rijetko rabe, ovaj rad ukazuje na mogućnosti, prednosti i potrebu interdisciplinarnog pedagoško- glazbeno-psihološkog pristupa u dijagnosticiranju te razvijanju glazbenog potencijala učenika.

glazbena kompetencija ; glazbeno obrazovanje ; nastavnici glazbe ; sviranje glazbenog instrumenta ; učenici glazbe

nije evidentirano

engleski

Some Implications of Psychological Knowledge in Music Pedagogy: The Role of the Psychology of Music in a Contemporary Music School

nije evidentirano

music education ; music students ; music teachers ; musical competence ; playing a musical instrument

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-169.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova ACE 2019

Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-58-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice