Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi (CROSBI ID 673570)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brđanović, Davor
hrvatski
Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi
Učenje pjevanja ili sviranja glazbenog instrumenta zahtjevan je proces. Za uspješan glazbeno umjetnički razvoj i postizanje visoke sviračke razine, pored odgovarajućih kognitivnih i tjelesnih predispozicija, važno je kvalitetno glazbeno obrazovno ozračje i poticajna životna okolina. Osim upornog višegodišnjeg rada, ukupnom razvoju glazbenih sposobnosti pomaže i rano otkrivanje glazbene nadarenosti te početak učenja glazbe i sviranja u što mlađoj dobi. U ranom prepoznavanju i uspješnom vođenju glazbenog talenta glazbenim pedagozima značajnu pomoć nudi psihologija, naročito psihologija glazbe i njezine različite grane poput diferencijalne, razvojne, kognitivne psihologije, psihologije ličnosti ili neuropsihologije. Budući da se znanstvene spoznaje psihologije glazbe u hrvatskom obrazovnom sustavu rijetko rabe, ovaj rad ukazuje na mogućnosti, prednosti i potrebu interdisciplinarnog pedagoško- glazbeno-psihološkog pristupa u dijagnosticiranju te razvijanju glazbenog potencijala učenika.
glazbena kompetencija ; glazbeno obrazovanje ; nastavnici glazbe ; sviranje glazbenog instrumenta ; učenici glazbe
nije evidentirano
engleski
Some Implications of Psychological Knowledge in Music Pedagogy: The Role of the Psychology of Music in a Contemporary Music School
nije evidentirano
music education ; music students ; music teachers ; musical competence ; playing a musical instrument
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-169.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova ACE 2019
Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-58-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096