Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja (CROSBI ID 261704)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Atanasov Piljek, Diana ; Topolovac, Igor Suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15 (2013), Sp.Ed.1; 9-23

Podaci o odgovornosti

Atanasov Piljek, Diana ; Topolovac, Igor

hrvatski

Suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja

Ovaj rad razmatra nastavu glazbe u okvirima suvremenih edukacijskih trendova, integriranu u odgojno-obrazovni proces. Nastava glazbe sve je češće u interakciji s različitim aspektima učenikova života. Ona aktivno pridonosi psihičkom, emocionalnom, motoričkom i kognitivnom razvoju svakoga pojedinog učenika. Cilj rada je uputiti na mogućnost utjecaja aktivnoga bavljenja glazbom učenika primarnog obrazovanja na uspješnost zapamćivanja neglazbenih sadržaja. Time se stavlja naglasak na važnost aktivnoga bavljenja glazbom i njezina uključivanja u ostale nastavne sadržaje. Istraživanje je provedeno metodom eksperimenta s jednom skupinom, pri čemu je nezavisna varijabla bila izloženost učenika dvotjednim svakodnevnim glazbenim aktivnostima, a zavisna varijabla odnosila se na uspješnost zapamćivanja parova igre Memory. Rezultati istraživanja pokazali su da razlika između inicijalnoga i finalnoga testiranja mogućnosti zapamćivanja parova igre Memory u trajanju od 1 minute iznosi 107 parova više u finalnome testiranju. Rezultati potvrđuju pretpostavku kako kontinuirano bavljenje glazbom pozitivno utječe na kognitivni aspekt ličnosti (pamćenje).

aktivno muziciranje ; glazbena nastava ; pamćenje ; suvremeni kurikul

nije evidentirano

engleski

Some Contemporary Interactive Aspects of Music Teaching in the Learning Process

nije evidentirano

active music playing ; contemporary curriculum ; memory ; music teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (Sp.Ed.1)

2013.

9-23

objavljeno

1848-5189

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija