Suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja (CROSBI ID 261704)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Atanasov Piljek, Diana ; Topolovac, Igor
hrvatski
Suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja
Ovaj rad razmatra nastavu glazbe u okvirima suvremenih edukacijskih trendova, integriranu u odgojno-obrazovni proces. Nastava glazbe sve je češće u interakciji s različitim aspektima učenikova života. Ona aktivno pridonosi psihičkom, emocionalnom, motoričkom i kognitivnom razvoju svakoga pojedinog učenika. Cilj rada je uputiti na mogućnost utjecaja aktivnoga bavljenja glazbom učenika primarnog obrazovanja na uspješnost zapamćivanja neglazbenih sadržaja. Time se stavlja naglasak na važnost aktivnoga bavljenja glazbom i njezina uključivanja u ostale nastavne sadržaje. Istraživanje je provedeno metodom eksperimenta s jednom skupinom, pri čemu je nezavisna varijabla bila izloženost učenika dvotjednim svakodnevnim glazbenim aktivnostima, a zavisna varijabla odnosila se na uspješnost zapamćivanja parova igre Memory. Rezultati istraživanja pokazali su da razlika između inicijalnoga i finalnoga testiranja mogućnosti zapamćivanja parova igre Memory u trajanju od 1 minute iznosi 107 parova više u finalnome testiranju. Rezultati potvrđuju pretpostavku kako kontinuirano bavljenje glazbom pozitivno utječe na kognitivni aspekt ličnosti (pamćenje).
aktivno muziciranje ; glazbena nastava ; pamćenje ; suvremeni kurikul
nije evidentirano
engleski
Some Contemporary Interactive Aspects of Music Teaching in the Learning Process
nije evidentirano
active music playing ; contemporary curriculum ; memory ; music teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Pedagogija