Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja (CROSBI ID 674000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Atanasov Piljek, Diana i Jurkić Sviben, Tamara Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja // Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu UFZG 2015 / The Faculty of Teacher Education University of Zagreb Conference, UFZG2015, ZBORNIK RADOVA / BOOK OF SELECTED PAPERS ; III. B simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/ 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education, izvorni znanstveni rad/ original scientific paper, str. 210-222. CIP 000903539 ; ISBN: 978- 953-7210-80-9 / Gazdić - Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 210-222

Podaci o odgovornosti

Atanasov Piljek, Diana i Jurkić Sviben, Tamara

hrvatski

Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja

Brojna znanstvena istraživanja ukazuju na povezanost određenih glazbenih aktivnosti s razvojem neglazbenih kompetencija. Učenje sviranja glazbenog instrumenta doprinosi razvoju elemenata višestrukih inteligencija. Cilj ovoga rada je ispitati postoji li utjecaj učenja i aktivnosti sviranja nekog glazbenog instrumenta u osnovnoj školi na odabir srednje škole i zanimanja. U ovom istraživanju razmatrana su pitanja: utječe li sviranje u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja, na opći uspjeh ispitanika u osnovnoj i srednjoj školi, na uspjeh iz matematike, na razinu budućeg obrazovanja te na određena kulturološka dostignuća i obilježja ( količina pročitanih knjiga, poznavanje stranih jezika, upravljanje motornim vozilima…). U istraživanju je sudjelovalo 230 ispitanika različitih dobnih skupina podijeljenih u dvije kategorije: ispitanici koji su svirali glazbeni instrument u osnovnoškolskoj dobi i oni koji nisu. Ispitivanje je provedeno provjerenim anketnim upitnikom. Rezultati su analizirani neparametrijskom metodom obrade podataka te upućuju na potrebu sviranja glazbenog instrumenta u osnovnoškolskoj dobi i višestruku korist samog sviranja u razvoju neglazbenih kompetencija mlade osobe.

neglazbene kompetencije ; osobni interesi ; razina obrazovanja ; sviranje

nije evidentirano

engleski

The impact of playing musical instruments during elementary school age on the selection of high school and profession

nije evidentirano

non-musical competences ; personal interests ; level of education ; playing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

210-222.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu UFZG 2015 / The Faculty of Teacher Education University of Zagreb Conference, UFZG2015, ZBORNIK RADOVA / BOOK OF SELECTED PAPERS ; III. B simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/ 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education, izvorni znanstveni rad/ original scientific paper, str. 210-222. CIP 000903539 ; ISBN: 978- 953-7210-80-9

Gazdić - Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-80-9

Podaci o skupu

3. Međunarodna znanstvena Konferencija Učiteljskog fakulteta/ International academic conference: Istraživanja paradigmi djetinjstva odgoja i obrazovanja/ Researching Paradigms of Childhood and Education

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija