Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost poticajnoga glazbenog okruženja u razvoju glazbenih i intelektualnih sposobnosti (CROSBI ID 674109)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jurkić Sviben, Tamara i Atanasov Piljek, Diana Važnost poticajnoga glazbenog okruženja u razvoju glazbenih i intelektualnih sposobnosti // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST KNJIGA SAŽETAKA /BOOK OF ABSTRACTS THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 77-77

Podaci o odgovornosti

Jurkić Sviben, Tamara i Atanasov Piljek, Diana

hrvatski

Važnost poticajnoga glazbenog okruženja u razvoju glazbenih i intelektualnih sposobnosti

Brojna znanstvena istraživanja ukazuju na važnu ulogu glazbe u cjelovitom psihomotornom razvoju čovjeka od najmlađe dobi. Također je uočena sklonost da djeca iz glazbenih obitelji i obitelji u kojima se amaterski njeguje glazba imaju više afiniteta za glazbene aktivnosti. Osobe koje se profesionalno ili amaterski bave nekom od glazbenih aktivnosti (pjevanje ili sviranje) imaju sklonost i prema drugim intelektualnim aktivnostima. Cilj ovoga rada ispitati je postoji li veća sklonost prema glazbenim aktivnostima kod djece koja su odrasla u obiteljima u kojima se njegovala glazba i prenosi li se ta sklonost na iduće generacije te postižu li takve osobe bolji opći uspjeh tijekom obrazovanja. Za potrebe istraživanja razmatraju se pitanja: Postoji li razlika u općem uspjehu kod osoba koje su svirale glazbeni instrument u osnovnoj školi i/ili pohađali muzičku školu i onih koji nisu te postoji li sklonost „nasljeđivanju” glazbenog interesa. U istraživanju su sudjelovala 283 ispitanika različitih dobnih skupina podijeljena u dvije skupine ovisno o tome jesu li u osnovnoj školi svirali glazbeni instrument ili ne, odnosno u 5 skupina ovisno o tome jesu li se školovali u višoj ili nižoj glazbenoj školi te jesu li je završili. Rezultati su analizirani neparametrijskim statističkim metodama obrade podataka te upućuju na postojanje veze između sviranja instrumenta u osnovnoj školi te općeg uspjeha kao i naznaka da se glazbeni interes prenosi s generacije na generaciju.

glazbeno okruženje i nasljedna sklonost prema glazbenim aktivnostima, neglazbene kompetencije, opći uspjeh, poticajno glazbeno okruženje

nije evidentirano

engleski

The importance of the stimulating musical surrounding in the family in the development of musical and intellectual capabilities

nije evidentirano

inheriting tendency towards musical activities, non-musical competencies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-77.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST KNJIGA SAŽETAKA /BOOK OF ABSTRACTS THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE 11th International Balkan Education and Science Congress

Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-13-4

Podaci o skupu

Budućnost glazbenog obrazovanja – glazbeno obrazovanje za budućnost, vizije, misije, strategije

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija